۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۵
کد خبر: 82976343
T T
۰ نفر

امام جمعه آستارا: نظارت بر بازار جدي گرفته شود

۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۵
کد خبر: 82976343
امام جمعه آستارا: نظارت بر بازار جدي گرفته شود

آستارا - ايرنا - امام جمعه بندر آستارا گفت: نظارت بر بازار اين شهرستان و برخورد با تخلفاتي نظير گرانفروشي ضروري است و اتاق اصناف نبايد در اين زمينه كوتاهي كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام كاظم حافظ نيا در خطبه هاي آئين عبادي سياسي نماز جمعه در مصلي آستارا افزود: تفاوت قيمت برخي كالاها در بازار آستارا قابل پذيرش نيست و اين موضوع نشانگر نظارت ناكافي نهادهاي متولي است.
وي اظهار كرد: برخي دستفروشان در شهرستان آستارا علاوه بر ايجاد سد معبر، گرانفروشي مي كنند و بايد با آنها در چارچوب قانون برخورد شود.
امام جمعه بندر آستارا به ديدار اخير رئيس جمهوري و اعضاي هيات دولت با مقام معظم رهبري اشاره و اظهار كرد: با عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي مي توان بسياري از مشكلات حوزه اقتصاد را برطرف كرد و در اين راستا نقشه راه اقتصادي درستي بايد تعبيه و تكليف اقتصادي مردم و مسئولان مشخص شود.
حافظ نيا ادامه داد: بنا به تاكيدات رهبر معظم انقلاب برخورداري مسئولان از روحيه جهادي و ارتباط با مردم، معطل نكردن برنامه هاي كشور با سياست مذاكره و تقويت بخش خصوصي بايد مدنظر باشد.
او با اشاره به فرا رسيدن سالروز اقامه نخستين نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامي در پنجم مرداد ماه، گفت: نماز جمعه آئيني براي تقويت ايمان، بر ملا كردن توطئه هاي دشمنان و بيان مشكلات مردم است و خوشبختانه هر هفته باشكوه خاصي اقامه مي شود.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
7105 / 7124/2007