۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۱
کد خبر: 82982644
T T
۰ نفر

قهرمانان اسكيت فري استايل همدان شناخته شدند

۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۱
کد خبر: 82982644
قهرمانان اسكيت فري استايل همدان شناخته شدند

همدان- ايرنا- سخنگوي هيات اسكيت همدان گفت: قهرمانان اسكيت فري استايل انتخابي همدان روز پنجشنبه با برگزاري يك دوره مسابقه شناخته شدند.

محمدرضا بهرامي صفت در حاشيه اين مسابقات به خبرنگار ايرنا افزود: در اين دوره از مسابقات 60 ورزشكار در پنج رده سني و در 2 بخش پسران و دختران با هم به رقابت پرداختند.
وي اضافه كرد: در اين پيكارها و در رده سني 6 تا هشت سال دختران آيرين لهوني قهرمان شد، آرينا الماسي و آريسا سليماني به ترتيب دوم و سوم شدند.
وي بيان كرد: همچنين در رده سني هشت تا 10 نگين باقري، متينا سبزي و سودا حسامي به ترتيب اول تا سوم شدند و در رده سني 10 تا دوازده سال ساغر ظهوري بر سكوي قهرماني ايستاد، نازنين جهانگيري دوم شد و آتنا اصلاني در جاي سوم قرار گرفت.
بهرامي صفت افزود: در رده سني چهارده تا شانزده سال نيز مريم رضايي عنوان قهرماني را به دست آورد، ياسمن مقصودي دوم شد و ريحانه پيرايش نيز بر سكوي سوم ايستاد.
وي خاطرنشان كرد: در رده سني بالاي 16 سال هم تينا نظري قهرمان شد، آتنا حسيني عنوان دوم را كسب كرد و نيلوفر فتحي بر سكوي سوم قرار گرفت.
سخنگوي هيات اسكيت همدان در ادامه گفت: در بخش پسران و در رده سني هشت تا 10 سال نيز اميرمحمد فياضي بر سكوي قهرماني قرار گرفت، كسري زاهدي و برديا حنيفه به ترتيب دوم و سوم شدند.
وي افزود: در رده سني 10 تا دوازده سال مهدي نجفي، اميرمحمد پناهي و رهام عظيمي به تربيت اول تا سوم شدند و در رده سني چهارده تا شانزده سال نيز اميرحسين محمد ظاهري قهرمان شد، پارسا مرادي دوم و معين حاصلي در رتبه سوم ايستاد.
همدان داراي 200 اسكيت باز فعال است.
7520/2087