۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۵
کد خبر: 82985249
T T
۰ نفر

خيابان اعتماديه همدان بازگشايي شد

۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۵
کد خبر: 82985249
خيابان اعتماديه همدان بازگشايي شد

همدان- ايرنا- مدير منطقه 2 شهرداري همدان گفت: خيابان اعتماديه شرقي همدان با 38 ميليارد ريال اعتبار به طور كامل بازگشايي شد.

رضا ابرار خرم روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين خيابان به طول 450 متر، عرض 35 متر و در مجموع با يك هزار و 575 متر مربع زيرسازي، جدول گذاري، ايجاد نهري و اجراي آسفالت بهره برداري شد.
وي بيان كرد: هم اكنون نيز اصلاح هندسي، احداث ميدان و اجراي سيستم روشنايي اين خيابان در دستور كار قرار دارد و به زودي انجام مي شود.
ابرار خرم افزود: با اجراي اين طرح نه تنها ترافيك روان را در مسير اعتماديه شاهد خواهيم بود بلكه رينگ ترافيكي اعتماديه تا جاده محمديه (فقيره) نيز به صورت كمربندي متصل مي شود.
وي خاطرنشان كرد: طرح هاي بازگشايي خيابان ها و معابر تاثير بسزايي بر زندگي روزمره شهروندان و تسهيل عبور و مرور آنها در سطح منطقه دارد و به همين دليل است كه طبق آمار شهروندان در مسير اجراي طرح هاي بازگشايي، در امر تملك زمين و ديگر امور به خوبي با شهرداري همكاري مي كنند.
مدير منطقه 2 شهرداري همدان يادآور شد: طرح بازگشايي اعتماديه غربي نيز پيش از اين انجام شده بود و هم اكنون با اجراي عمليات بازگشايي اعتماديه شرقي كه با همكاري اداره راه و شهرسازي تمكيل شد، تردد آسان و ايمن را براي شهروندان شاهد هستيم.
مدير املاك شهرداري همدان نيز در اين باره گفت: طرح هاي بازگشايي معابر در نقاط مختلف شهر همدان با هدف روان سازي تردد خودروها از اولويت هاي شهرداري است.
علي شريفي افزود: عمليات بازگشايي و تعريض خيابان هايي كه سال ها با مشكل ترافيك و تردد خودروها مواجه هستند، با حمايت هاي مسئولان اجرايي استان انجام مي شود.
وي با اشاره به اينكه در ماه هاي اخير با تعريض و بازگشايي چندين خيابان مشكلات تردد خودروها برطرف شده است گفت: استاندار همدان، معاونت امور عمراني استانداري، اعضاي شوراي اسلامي شهر، دستگاه قضايي، مسكن و شهرسازي و اداره ورزش وجوانان استان همدان در اجرايي شدن اين طرح ها همكاري داشته اند.
شريفي اظهار داشت: اين طرح ها در راستاي روان سازي تردد خودروها و دسترسي مناسب شهروندان از مسيرهاي متصل درون شهري اجرا مي شود.
عمليات بازگشايي بلوار اعتماديه شرقي همدان پس از گذشت 20 سال انجام شد.
7520/2087