۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۴
کد خبر: 82985351
T T
۰ نفر
سرمربی ووشوكاران دانشجو: برای كسب بهترین نتیجه به ماكائو می رویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ووشوی پسران دانشجو پیش از اعزام تیمش به دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان دانشجویان در كشور ماكائو گفت: در سطح خوبی از آمادگی هستیم و برای كسب بهترین نتیجه به این رقابت ها اعزام می شویم.

«عباس شیبك» روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: رقابت های انتخابی با حضور 66 ووشو كار در چهار وزن 52، 60، 70 و 80 كیلوگرم و بنابر فراخوان فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی 2ماه قبل در زاهدان برگزار و تمرینات یك هفته پس از عید فطر آغاز شد.
وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوهای آمادگی، ووشوكاران شاغل در لیگ برتر و ملی پوشان دارای تجربه رقابت های جهانی و آسیایی هستند و به همین دلیل تیم با سطح خوبی از آمادگی به ماكائو می رود.
شیبك ابراز امیدواری كرد كه سانداكاران دانشجو بتوانند نتایجی هم پای موفقیت این رشته در یونیورسیاد و دور نخست این رقابت ها كسب كنند.
این مربی با بیان اینكه رقبای سنتی ایران در مسابقات جهانی ووشو چین، ژاپن، كره جنوبی، ماكائو و هنگ كنگ هستند، ادامه داد: براساس مصوبه فدراسیون های ووشو و ورزش های دانشگاهی فقط سه ووشو كار رشته ساندا به مسابقات قهرمانی جهان در ماكائو اعزام می شوند.
به گفته شیبك، دانشجویان سانداكار طی یك ماه و نیم گذشته در تهران و زاهدان تمرینات خود را انجام داده اند و هم اكنون از نظر شرایط فنی، جسمی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند.
تیم ووشو دانشجویان ایران با هفت ورزشكار دختر و پسر به منظور شركت در دومین دوره مسابقات ووشو دانشجویان جهان امشب ساعت 11 و 30 تهران را به مقصد ماكائو ترك خواهد كرد.
زهره شهپری، علیرضا ریكی، حمیدرضا سهندی و امیر كریمی (ساندا) ناهید پورشبانان، حمیده برخور و سیدسامان احمدی (تالو ) نفرات اعزامی به دومین دوره مسابقات ووشو دانشجویان جهان هستند كه با هدایت عباس شیبك و علیرضا بهرمن در این رقابت ها شركت می كنند.
این رقابت ها 11 تا 14 مرداد ماه در ماكائو چین برگزار می شود.
ورزشی **1828**9129