۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82989965
T T
۰ نفر

امام جمعه يزد:

طرح مذاكره ترامپ، عوام فريبي است

۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82989965
طرح مذاكره ترامپ، عوام فريبي است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: طرح مذاكره با ايران كه توسط ترامپ مطرح شده فقط عوام فريبي است و مردم و مسئولان بايد در قبال نقشه هاي استكبار جهاني هوشيار باشند.

به گزارش ايرنا ، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه يزد با اشاره به صحبت هاي اخير رئيس جمهوري آمريكا در قبال ايران براي مذاكره افزود: طرح اين مسائل تازگي ندارد و دولتمردان آمريكا در 40 سال گذشته به خوبي ماهيت خصمانه خود را در برابر انقلاب اسلامي نشان داده اند.
وي ادامه داد: دنياي استكباري به سركردگي آمريكا و برخي كشورهاي جهان و منطقه، تنها به فكر رسيدن به اهداف شوم خود و حفظ منافع غاصبان صهيونيستي و خيانت و جنايت در قبال ملت هاي مظلوم منطقه و فشار به ايران مقتدر اسلامي هستند.
امام جمعه يزد تصريح كرد: همانطوريكه بارها مقام معظم رهبري در فرمايشات خود به مردم و بخصوص مسئولان سفارش كرده اند بايد در برابر نقشه هاي دشمنان بسيار هوشيار و با بصيرت بود كه راه عزت و اقتدار در گرو همدلي ، ايستادگي و ولايتمداري است.
ناصري خاطر نشان كرد: خوي آمريكا همواره با بدعهدي ، ستم به ديگران ، فريب ملت ها و دولت ها و سلطه بر محرومان عالم است بنابراين وظيفه ديني ، ملي و انقلابي حكم مي كند كه با قدرت ايستادگي كنيم .
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد به تحريم و تهديد سابقه دار آمريكا و حاميان او عليه انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: بايد با قدرت و هوشياري در برابر هجمه فرهنگي ، اقتصادي و تهديد نرم دشمنان ايستادگي كرد.
ناصري به توطئه جديد آمريكا عليه ايران با جنگ اقتصادي و فشار رواني اشاره و تصريح كرد: براي برون رفت از مسائل و مشكلاتي كه دشمنان در قبال انقلاب ايجاد مي كنند بايد با برنامه ريزي ، هوشياري و كار جهادي و مديريتي انقلابي اقدام كرد.
امام جمعه يزد با بيان اينكه تورم و گراني ها بر اقشار ضعيف جامعه فشار مضاعفي وارد كرده از مديران اجرايي و مسئولان اقتصادي دولت براي بررسي موضوع و برنامه ريزي اساسي تلاش جدي را خواستار شد.
ناصري گفت: براي حل مسائل و مشكلات اقتصادي بايد مسئولان و مردم براي اجرايي شدن فرمان مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي، جدي وارد عرصه كار و تلاش شوند.
7536/ 6197