۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۱۴
کد خبر: 83439198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 آزادسازی نفتکش ایرانی، حقانیت ملت ایران را نشان داد

یزد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آزادسازی نفتکش ایرانی، بار دیگر عظمت و حقانیت ملت ایران را نشان داد.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان دهنده این موضوع روشن است که باید بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی اصرار کرد و به دنبال حق بود که نمونه بارز آن کشتی ایرانی است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به خصوص آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و ایجاد نارضایتی در بین مردم با جنگ روانی و اقتصادی است و راه علاج فقط مقاومت و ایستادگی تا رسیدن به نتیجه است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: جنگ تمام عیار و بی‌سابقه آمریکا در عرصه اقتصادی با همدستی برخی کشورهای منطقه و در کنار آن با تهدید، شایعات و شبهه افکنی‌ها هیچ سودی به حال آنها ندارد.

ناصری به اهمیت توجه به ظرفیت‌های داخلی، اقتصاد مقاومتی، ولایتمداری و پافشاری بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی به عنوان رموز موفقیت تاکید کرد.

وی عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و بر ترویج معارف الهی و سیره نورانی ائمه اطهار (ع) در بین مردم و جوانان سفارش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان به منویات مقام معظم رهبری در خصوص  فعالیت‌های جهادی و انقلابی اشاره کرد و تداوم برنامه‌های محرومیت زدایی را مورد تاکید قرار داد.

ناصری همچنین روز آزادگان را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و آزادگان ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی همکاری همگان در حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی را خواستار شد و گفت: در سایه کار جهادی و تلاش جدی همه مسائل حل شدنی است.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha