۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82994125
T T
۰ نفر
كشفيات كالاي قاچاق در چهارمحال وبختياري 25 درصد افزايش يافت

شهركرد- ايرنا- فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با بيان اين كه 173 ميليارد ريال كالاي قاچاق در محورهاي ترانزيت اين استان طي سال جاري كشف و ضبط شده است، گفت: اين ميزان كشفيات 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.

سردار غلامعباس غلامزاده روز سه شنبه در آيين تجليل از خبرنگاران با اشاره به ترانزيتي بودن محورهاي مواصلاتي استان از جمله مسير بروجن - لردگان به عنوان محور ارتباطي جنوب به مركز كشور افزود: كشفيات كالاي قاچاق و موادمخدر در اين محورها افزايش داشته است.
به گفته وي در اين مدت كشفيات موادمخدر نيز در اين محورها 15 درصد افزايش يافت.
سردار غلامزاده افزود: در اين مدت يكهزار و 369 كيلوگرم انواع موادمخدر در استان كشف و ضبط و 16 باند تهيه و توزيع موادمخدر نيز منهدم شد.
وي از افزايش 85 درصدي جرايم رايانه اي و فضاي مجازي در پليس فناي استان خبر داد و گفت: در اين مدت باندهاي فرا استاني در فضاي مجازي شناسايي شدند.
غلامزاه به كاهش و كنترل جرائم خشن، جرائم مسلحانه، شرارت و چاقو كشي اشاره كرد و افزود: در برخورد با سارقان 7 باند سرقت از منزل و لوازم خودرو متلاشي شد كه اين رقم نيز 26 درصد افزايش داشته است.
وي در ادامه به نقش اطلاع رساني و فرهنگ سازي رسانه ها و اطلاع رساني شفاف و به موقع در كاهش تخلفات تاكيد كرد و گفت: رسانه ها در بحث فرهنگ سازي و ارتقاي سطح آگاهي مردم تاثيرگذار هستند.
به گزارش ايرنا، در اين آيين از خبرنگاران حوزه انتظامي چهارمحال و بختياري قدرداني شد.
7360/6021