۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۲
کد خبر: 83000970
T T
۰ نفر
شركت هاي دانش بنيان به تحقق اقتصاد مقاومتي كمك مي كنند

كرمانشاه- ايرنا- استاندار كرمانشاه با تاكيد بر حمايت از شركت هاي دانش بنيان، فعاليت اين شركت ها را مصداق اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: حمايت از اين شركت ها مي تواند به تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي كمك كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ هوشنگ بازوند روز سه شنبه در جريان ديدار معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه، افزود: شركت هاي دانش بنيان قوي و خوبي در استان كرمانشاه شروع به فعاليت كرده و رشد خوبي داشته اند و ما نيز از فعاليت آنها حمايت مي كنيم.
او فعاليت اين شركت ها را منجر به ايجاد شغل و درآمدزايي براي جوانان دانست و گفت: در اين حوزه با كمترين سرمايه گذاري مي توان بيشترين ارزش افزوده را ايجاد كرد.
استاندار كرمانشاه در ادامه به اظهار علاقه و اعتقاد دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري به شركت هاي دانش بنيان اشاره كرد و گفت: انتظار داريم باتوجه به شرايط بيكاري و اشتغال استان كرمانشاه اين حوزه در استان بيشتر مورد حمايت قرار گيرد.
بازوند افزود: ما در استانداري از فعاليت شركت هاي دانش بنيان حمايت مي كنيم و انتظار داريم معاونت علمي و فناوري رئيس جمهوري نيز استان را به صورت ويژه حمايت كند.
استاندار كرمانشاه همچنين گفت: در اين سفر، معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري از شركت دانش بنيان پارت بيستون در شهرك صنعتي بيستون، مرحله اول مركز نوآوري كرمانشاه و مركز شتابدهنده تخصصي كرمانشاه مستقر در پارك علم و فناوري بازديد كرد.
بازوند افزود: در استان كرمانشاه صنايع خوبي وجود دارند كه در صورت همكاري با شركت هاي دانش بنيان مي توانند سطح توليد و درآمد خود را افزايش دهند.
حضور در جلسه شوراي اداري استان كرمانشاه آخرين برنامه معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري در سفر يك روزه به استان كرمانشاه است.
3033