۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۰
کد خبر: 83001276
T T
۰ نفر

مشكل كفاشان مشهدي بررسي شد

۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۰
کد خبر: 83001276
مشكل كفاشان مشهدي بررسي شد

مشهد – ايرنا – مشكل كمبود مواد اوليه توليدكنندگان مشهدي كفش و قيمت بالاي آن روز سه شنبه در نشستي با حضور مسئولان اتاق اصناف مشهد، اتحاديه كفاشان و چند تن از توليدكنندگان بررسي و راهكارهاي لازم اتخاذ شد.

نائب رئيس اتاق اصناف مشهد در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: در اين نشست فعالان صنوف توليدي كفش و اعضاي اتحاديه كفاشان مشكلات خود را طرح كردند كه موارد احصا و دسته بندي شد.
سيدمحسن خاوري هاشمي افزود: پيشتر براي برخي از اين مشكلات راه حل هايي اتخاذ شده و در حال اجرا بود، اما برخي از مشكلات ديگر از جمله كمبود مواد اوليه نياز به بررسي و پيگيري از طريق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي داشت.
وي اظهار داشت: مقرر شد از طريق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي توزيع كنندگان عمده مواد اوليه شناسايي شوند تا در مشورت با آنان كمبود اين مواد براي كفاشان جبران شود.
وي بيان كرد: همچنين مقرر شد كميته اي پنج نفره با عنوان كميته بحران با عضويت نمايندگان كارگران، عمده فروشان، كارگاه هاي توليدي و اتاق اصناف در اتحاديه كفاشان تشكيل شود تا مشكلات به اين كميته اعلام و به اتاق اصناف ارسال، تا در نهايت تصميم لازم در اين خصوص اتخاذ شود.
به گزارش ايرنا، جمعي از توليدكنندگان كفش در مشهد كه به دليل كمبود مواد اوليه و گراني آن با مشكلاتي مواجه شده بودند، خواهان رفع آن از سوي مسئولان بودند.
هم اينك 800 كارگاه توليدي و 500 واحد صنفي فروش كفش، از اتحاديه صنف كفاشان مشهد مجوز رسمي فعاليت دارند.
7489/5132