۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83001978
T T
۰ نفر

شكايت از مدارس خرمشهر كاهش يافت

۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83001978
شكايت از مدارس خرمشهر كاهش يافت

آبادان - ايرنا - معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش خرمشهر گفت:طبق بازرسي انجام شده و برخورد با مديران متخلف در خرمشهر آمار شكايت اولياء دانش آموزان بابت دريافت شهريه ثبت نام مدارس به ميزان 90 درصد كاهش يافته است.

به گزارش ايرنا ناصر علي فر سه شنبه شب در آيين تجليل از خبرنگاران خرمشهر اظهار داشت: مدارس عادي دولتي به جز هزينه كتاب و بيمه ،حق گرفتن هيچگونه وجهي از دانش آموزان را ندارند و در صورت مشاهده با مديران برخورد قانوني مي شود.
وي گفت :در بازرسي انجام شده پرونده 2 مدير به دليل تخلف به تخلفات اداره كل آموزش و پرورش ارسال شد و به 6 مدير ديگر تذكر داده شد.
مدير آموزش و پرورش خرمشهر گفت: شهريه مدارس شاهد، نمونه دولتي، تيزهوشان و نخبگان و مدرسه هيات امنايي ، متوسطه اول و متوسطه دوم براي ثبت نام هر دانش آموز 2 ميليون ريال مي باشد.
علي فر افزود : شهريه دانش آموزان تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) ، بهزيستي ، بنياد شهيد و ايثارگران و افراد بي بضاعت به صورت تخيف چند درصدي و يا رايگان محاسبه مي شود.
وي با اشاره به توزيع لباس در مدارس روستايي خرمشهر گفت: 300 دست لباس فرم مدرسه بين روستاهاي محروم توزيع شد.
مدير آموزش و پرورش خرمشهر توجه به نيروي انساني آموزش و پرورش را مهم خواند و گفت: نخست گام در آموزش و پرورش خرمشهر تامين نيروي انساني است.
علي فر ، ارتقاي سطح آموزش و پرورش را در متعهد بودن و دوري از حواشي عنوان كرد و گفت:شفاف سازي ، توجه به دانش آموزان و اولياء دانش آموز را در پيشبرد اهداف آموزش و پرورش موثر دانست.
جمعيت دانش آموزي خرمشهر در تمام مقاطع تحصيلي 40 هزار نفر است.
71007165