۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۲
کد خبر: 83004328
T T
۰ نفر
جسدهای غرق شده در سد كینه ورس به خانواده شان تحویل شد

زنجان - ایرنا – مدیركل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: جسد سه عضو یك خانواده كه روز گذشته /جمعه/ در سد كینه ورس شهرستان ابهر غرق شده بودند با تلاش نیروهای امدادی پیدا و تحویل خانواده هایشان شد.

علی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده ای پنج نفره از شهرستان ابهر كه برای تفریح به كنار سد كینه ورس رفته بودند، پسر و دختر نوجوان این خانواده برای شنا به كنار سد می روند.
وی ادامه داد: پسر بچه هفت ساله و دختر نوجوان غرق می شوند كه پدر و مادر نیز برای نجات جان فرزندشان به آب می روند و پدر نیز غرق می شود ولی مادر با حالت بی هوشی به بیمارستان منتقل می شود كه هم اكنون در بخش آی سی یو بیمارستان آیت الله موسوی زنجان بستری است.
مدیركل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: پدر بزرگ این خانواده نیز برای نجات جان غرق شدگان وارد آب سد می شود كه در حال غرق شدن توسط مردم نجات پیدا می كند و به بیمارستان منتقل می شود، پدر بزرگ صبح روز شنبه از بیمارستان مرخص شد.
باقری تاكید كرد: روز گذشته / جمعه/ جسد پدر و دختر خانواده با تلاش نیروهای هلال احمر و نجات غریق سپاه پیدا و پس از ساعت ها تلاش و جستجو نیز جسد این فرزند از میان آب های سد كینه ورس شناسایی و تحویل خانواده شد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سالجاری تاكنون این نخستین مورد از غرق شدگی افراد در سدهای استان زنجان است و این خانواده سه نفره از شهروندان ابهری هستند
سد كینه ورس در استان زنجان و در فاصله 14 كیلومتری جنوب‌غربی شهرستان ابهر و حدود پنج كیلومتری روستای كینه ورس قرار دارد.
9505/8068