۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۳۲
کد خبر: 83007859
T T
۰ نفر

رئیس جمهوری سوریه در نماز عید قربان حضور یافت

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۳۲
کد خبر: 83007859
رئیس جمهوری سوریه در نماز عید قربان حضور یافت

تهران- ایرنا- شبكه خبری المیادین گزارش داد كه 'بشار اسد' رئیس جمهور سوریه، امروز سه شنبه در مراسم اقامه نماز عید سعید قربان حضور یافت.

به گزارش المیادین، رئیس جمهور سوریه نماز عید قربان را در مسجد «الروضه» در دمشق (پایتخت) اقامه كرد.
در كنار اسد، 'محمد عبدالستار' وزیر اوقاف و 'احمد بدرالدین حسون' مفتی كل جمهوری سوریه و شماری از مسئولان دولتی حضور داشتند.
سوریه از اسفند ماه 1389 درگیری بحران هشت ساله است كه با حمایت برخی كشورهای عربی و غربی در این كشور به راه افتاده است و اسد معمولا نمازهای اعیاد را در مساجد مختلف در این كشور اقامه می كند.
رئیس جمهوری سوریه در جریان مناسبت‌های دینی هر سال به یكی از مساجد در این كشور می‌رود تا همراه با مردم نماز عید را برگزار كند.
وی نماز عید قربان سال گذشته را در 'مسجد بلال' در شهر 'قاره' در ریف دمشق و نماز عید فطر را در مسجد النوری در شهر 'حماة' در مركز سوریه اقامه كرد.
اسد همچنین نماز عید فطر امسال را در مسجد حضرت خدیجه (س) در شهر 'طرطوس' سوریه اقامه كرد.
رئیس جمهوری سوریه هر سال در شهرهایی نماز عید قربان و یا فطر را اقامه می كند كه به تازگی از وجود تروریسم پاكسازی شده است.
نماز عید سعید قربان شیعیان نیز با حضور انبوه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از كشورهای مختلف در مصلای حرم مطهر حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) فردا (چهارشنبه) در دمشق پایتخت سوریه برگزار می شود.
خاورم** 1453*1049
۰ نفر