۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۰۴
کد خبر: 83008877
T T
۰ نفر
ساماندهي مسير تفرجگاه آبشار خرپاپ پيرانشهر مطالعه شد

اروميه- ايرنا- رييس اداره ميرث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري پيرانشهر به اتمام مطالعات امكان سنجي اجراي طرح ساماندهي مسير تفرجگاه جنگلي پردانان به آبشار خرپاپ اشاره كرد و گفت: با اجراي اين طرح دسترسي به اين آبشار زيبا در تمام ايام سال ميسر مي شود.

سليمان بشيري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مسير اين طرح نيز به گونه اي انتخاب شده است كه گردشگران زيباترين مناظر و بيشترين تنوع زيستي را در طول آن تجربه كنند.
وي بيان كرد: اين مسير هفت و نيم كيلومتري از دل جنگل هاي زيباي زاگرس و رودخانه زيباي پردانان عبور مي كند و اجراي كامل آن به احداث هشت دهنه پل نفر رو بر روي رودخانه پردانان نياز دارد.
وي با اشاره به اينكه اجراي اين طرح نيازمند جذب سرمايه گذار است، ادامه داد: آمادگي كامل براي حمايت از بخش خصوصي جهت اجراي كامل اين طرح وجود دارد.
وي افزود: در مسير اين طرح مكان هاي بسيار مناسبي براي ايجاد كمپ وجود دارد و سرمايه گذاران مي توانند از اين فضاها براي درآمدزايي استفاده كنند.
به گزارش ايرنا آبشار خرپاپ يكي از جاذبه هاي گردشگري پيرانشهر است كه در منطقه نمونه گردشگري پردانان پيرانشهر و در فاصله 25 كيلومتري اين شهر واقع شده و هر ساله پذيراي گردشگراني از سراسر ايران است.
7125/3072