۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۱۵
کد خبر: 83011420
T T
۰ نفر
جلسه تعيين هيات رييسه شوراي اسلامي شهر اهواز لغو شد

اهواز - ايرنا - نشست روز شنبه چهل و هفتم پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر اهواز كه براي تعيين هيات رييسه مقرر شده بود لغو و به زمان ديگري موكول شد.

به گزارش ايرنا يكسال از زمان آغاز به كار شوراي پنجم شهر اهواز گذشته است و طبق قانون بايد جلسه تعيين هيات رييسه جديد برگزار شود. قرار بود روز شنبه در جلسه چهل و هفتم اين شورا در اين خصوص ميان اعضا راي گيري و هيات رييسه مشخص شوند.
اين درحاليست كه حدود يك ساعت پيش از آغاز اين جلسه خبر لغو آن و موكول كردن آن به روز ديگر اعلام شد.
يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهر اهواز در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: جلسه تعيين هيات رييسه شوراي شهر مطابق زمان بندي اعلام شده از قبل بايد تشكيل مي شد اما حدود نيم ساعت پيش از زمان مقرر، لغو و به روز ديگري موكول شد.
اسكندر لطفعلي زاده افزود: هفت نفر از اعضاي شوراي شهر اهواز براي حضور در جلسه حاضر بودند اما اين جلسه به دليل درخواست پنج نفر از اعضاي شورا و با تاييد رياست شورا لغو شد.
به گفته وي رياست شورا بايد اين جلسه را تشكيل مي داد و اگر تعداد به حد نصاب نمي رسيد در آن زمان جلسه را لغو و به زمان ديگري موكول مي كرد.
اين درحاليست كه رياست شوراي شهر اهواز معتقد است: موكول كردن جلسه شورا يك ساعت پيش از زمان برگزاري به روز ديگر هيچ ممنوعيتي ندارد و اين امر مسبوق به سابقه است.
محمدجعفر فلسفي در پاسخ به اين مطلب كه آيا به تعويق افتادن جلسه به علت نبود جمع بندي براي تعيين رياست شورا است يا خير گفت: اين مساله هيچ ارتباطي به جمع بندي براي تعيين هيات رييسه ندارد. معمولا جلسات شورا در روز دوشنبه برگزار مي شود اما تصميم گرفته شد جلسه تعيين هيات رييسه به صورت فوق العاده برگزار شود.
وي ادامه داد: پنج نفر از اعضاي شوراي شهر درخواست برگزاري جلسه هيات رييسه در زمان ديگري داشتند كه براي حفظ انسجام با آن موافقت شد.
9887/ 6037