۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۳۷
کد خبر: 83012762
T T
۰ نفر

سردار كارگر

دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است

۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۳۷
کد خبر: 83012762
دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است

شهركرد- ايرنا- رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس تاكيد كرد: ارزش هاي دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است و شان دفاع مقدس، در شان امام راحل و مقام معظم رهبري است.

به گزارش ايرنا، سردار بهمن كارگر عصر يكشنبه در ديدار با استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دفاع مقدس و ارزش هاي آن متعلق به همه مردم است و كسي نمي تواند آن را انحصاري بداند.
وي تاكيد كرد: جناح بندي هاي سياسي و حزبي در راهيان نور و حفظ آثار و نشر ارزشها دفاع مقدس هيچ جايگاهي ندارد و هركسي به صورت جناحي به دفاع مقدس نگاه كند، جايي در اين بين نخواهد داشت.
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس با بيان اينكه شان دفاع مقدس بسيار بالاست افزود: در راستاي حفظ ارزشها و نشر آثار دفاع مقدس، استانداران به عنوان هيات امناي مراكز فرهنگي موزه دفاع مقدس انتخاب شدند.
كارگر اظهار داشت: سال گذشته 10 موزه دفاع مقدس در استان با حضور مسوولان بهره برداري شد و امسال نيز 6 موزه ديگر به بهره برداري خواهد رسيد.
به گفته وي، حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس متعلق به نظام است و مسوولان دولتي نيز نقش مهمي در نشر اين ارزشها دارند.
رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس نقش دولت كنوني را در حمايت از حفظ آثار و نشر ارزش ها را موثر دانست و گفت : در دوران مسووليت بنده، دولت در 3 سال اخير به اندازه 13سال گذشته براي تكميل و ساخت موزه هاي دفاع مقدس اعتبار و بودجه اختصاص داده است.
كارگر يادآور شد : موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختياري پيشرفت خوب و مطلوبي دارد و مسوولان استان براي تسريع در بهره برداري اين موزه نقش آفرين بوده اند.
به گفته وي، در سه سال اخير بيش از دو هزار عنوان كتاب با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسيده است كه سهم چهارمحال و بختياري در نشر اين كتاب ها مطلوب است.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: مردم اين استان در طول 8 سال دفاع مقدس رشادت هاي بي نظيري از خود به يادگار گذاشتند.
اقبال عباسي افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس اين استان بيش از دو هزار و 400شهيد را تقديم انقلاب اسلامي ايران كرده است.
به گزارش ايرنا، رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس از روند ساخت مركز فرهنگي (موزه) دفاع مقدس چهارمحال و بختياري ديدن كرد.
2097