۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۵۳
کد خبر: 83015646
T T
۰ نفر
چهار طرح عمرانی و تولیدی در بابل به بهره برداری رسید

ساری - ایرنا - همزمان با هفته گرامیداشت دولت با حضور استاندار مازندران چهار طرح عمرانی و تولیدی با بالغ بر 370 میلیارد ریال هزینه امروز سه شنبه در بابل افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل گازرسانی به 45 روستای جنوب بابل در بخش های بندپی شرقی، بندپی غربی و بابلكنار به اعتبار حدود 180 میلیارد ریال بوده است.
همچنین در این روز آبرسانی به 23 روستای بخش لاله آباد با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد ریال و نیز یك واحد دامداری در روستای رمنت با سرمایه گذاری بالغ بر 55 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
شركت صنایع جوبی لاوین با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در روز سه شنبه در بابل بوده است.
استاندار مازندران در آیین بهره برداری طرح آبرسانی به 23 روستای لاله آباد بابل بیان كرد: تامین آب شرب مردم مازندران یكی از اولویت های دولت محسوب می شود و این امر در روستاها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
محمد اسلامی افزود: متاسفانه برخی از روستاهای مازندران فاقد آب شرب سالم هستند كه تمامی تلاش ما بر این است كه تا پایان این دولت اقدامات اساسی در حوزه تامین آب شرب صورت گیرد.
استاندار مازندران همچنین در مراسم افتتاح شركت صنایع چوبی لاوین هم گفت كه نگاه خلاقانه در تولید می تواند بازارهای داخلی و خارجی را تصاحب كند.
محمد اسلامی افزود: تولید كنندگان ما باید با نگاه خلاقانه ای كه در تولید و بسته بندی به كار می بندند نه تنها نیازهای داخل را برآورده كنند بلكه بتوانند سلیقه های بازارهای جهانی را هم از آن خود كنند.
وی اظهار داشت: از سوی دیگر همه ما باید تلاش كنیم تا مشكلات تولید كنندگان ما برطرف شود و در معرض آسیب قرار نگیرند.
او افزود: دولت تدبیر و امید ثابت كرده است كه با شعار از تولید كننده حمایت نمی كند بلكه عملگراست و به طور جدی به دنبال رفع مشكلات تولید كنندگان است.
اسلامی گفت: در شرایط كنونی تمام تلاش و تمركز دشمن در این است كه اقتصاد ما را دچار چالش و از حالت عادی خارج كند.
وی افزود: نقش تولید كنندگان و مردم در عبور از این مشكلات بسیار برجسته است و تولید كنندگان ما با تولید كالاهای با كیفیت و از سویی مردم با خرید این كالاها در رونق اقتصادی می توانند كمك كار باشند.
استاندار مازندران تاكید كرد: در شرایط فعلی تولید كنندگان ما با عشق به كار خود ادامه می دهند و با اشتغال جوانان این مرز و بوم به جامعه خیر می رسانند.
همزمان با هفته دولت 78 طرح عمرانی، تولیدی و زیربنایی در بابل با اعتبار بیش از 660 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
7343/1899