۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۱۶
کد خبر: 83016671
T T
۰ نفر
نمايشگاه زنان و توليد ملي در بوستان گفت وگو برگزار مي شود

تهران-ايرنا- مديركل امور بانوان شهرداري تهران گفت: سيزدهمين نمايشگاه زنان و توليد ملي 15 تا 24 شهريور ماه در بوستان گفت وگو برگزار مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران، نمايشگاه زنان و توليد ملي نخستين بار سال 1391 با هدف حمايت از برندهاي داخلي و عرضه محصولات مراكز كوثر، وابسته به زنان سرپرست خانوار آغاز به كار كرد.
اين نمايشگاه كه هر سال دو بار در شهريور و اسفندماه برگزار مي شود، در سال هاي گذشته با استقبال خوب شهروندان و برندهاي مطرح كشور همراه بود.
به گفته مشاور شهردار تهران در امور بانوان همين استقبال موجب شد تا امسال نيز سيزدهمين دوره از نمايشگاه زنان و توليد ملي براي عرضه كالاهاي ايراني با قيمت مناسب راه اندازي شود.
فاطمه راكعي با اشاره به اينكه اين دوره از نمايشگاه زنان و توليد ملي از تاريخ 15 تا 24 شهريورماه در محل دائمي نمايشگاه هاي شهرداري تهران واقع در بوستان گفت و گو برگزار مي شود، گفت: براساس رايزني هاي صورت گرفته، در اين دوره حدود 70 برند و مركز كوثر براي ارائه محصولات خود اعم از پوشاك زنانه، مردانه و بچه گانه در نمايشگاه شركت خواهند كرد.
وي افزود: براي حمايت از كالاي ايراني و تشويق شهروندان به حضور در نمايشگاه، قرار است در اين دوره بسياري از كالاها با تخفيف 30 تا 35 درصد عرضه شود تا امكان خريد براي تمامي اقشار جامعه وجود داشته باشد.
مشاور شهردار تهران در امور بانوان با اشاره به تفاوت هاي سيزدهمين نمايشگاه زنان و توليد ملي با دوره هاي قبل نيز گفت: با توجه به اينكه در آستانه مهرماه و بازگشايي مدارس هستيم، قرار است در اين دوره از نمايشگاه علاوه بر عرضه پوشاك، لوازم التحرير ايراني نيز با قيمت مناسب در اختيار شهروندان قرار بگيرد.
تهرام/7245//1348