۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۶
کد خبر: 83388711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی نمایشگاه توانمندی زنان در پایتخت مجاز است

تهران- ایرنا- مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی زنان در پایتخت مجاز و نمایشگاه های فصلی و صنفی غیر مجاز است.

به گزارش ایرنا، زهرا بهروز آذر روز سه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت: برای عرضه محصولات تولیدی بانوان، قصد برپایی نمایشگاه در محل بوستان گفت و گو را داریم.

وی اضافه کرد: در کنار این نمایشگاه قصد ایجاد زمینه‌ای برای عرضه محصولات تولیدی بانوان استان‌های سیل زده را نیز داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز در ادامه این جلسه اعلام کرد: سال‌های گذشته در عمل شاهد بودیم که در سطح این استان نمایشگاه‌های متعددی با عناوین مختلفی برگزار می‌شد اما به پاتوقی برای سودجویی برخی افراد شده بود.

محمد امامی امین افزود: طی چهار سال گذشته تلاش شد تا برپایی این نمایشگاه‌های ساماندهی و فرهنگ فروش فوق العاده جایگزین آن شود.

وی تاکید کرد: در جریان فروش فوق العاده فروشندگان از حاشیه سود آنچنانی خود می‌کاهند تا خریداران منتفع شوند.

امامی امین ادامه داد: این میزان حاشیه سود برای برخی اقلام گاه غیر منطقی است و هیچ سودی به جیب تولیدکننده نمی‌رود و عاید واسطه‌ها می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: سال گذشته موفق شدیم از برگزاری نمایشگاه‌های متفرقه و مختلف جلوگیری کنیم و در عمل این روند ساماندهی شد.

وی یادآور شد: سال گذشته چهار نمایشگاه عرضه مستقیم و یک نمایشگاه توانمندی زنان سرپرست خانوار را داشتیم.

امامی امین اشکال این نمایشگاه را حضور برندهای معروف تولید پوشاک اعلام کرد و گفت: این ستاد با برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان سرپرست خانواده موافق است اما با همین عنوان، نه آنکه برندهای معتبر تولیدی نیز حضور داشته باشند بلکه تولیدکنندگان معتبری که اغلب نیروهای آنان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، می‌توانند حضور یابند.

تهرام/۳۰۰۱//‏۶۱۳۹

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha