۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83017327
T T
۰ نفر

قرارگاه نظارت بر بازار انديمشك راه اندازي شد

۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83017327
قرارگاه نظارت بر بازار انديمشك راه اندازي شد

انديمشك - ايرنا - رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت انديمشك از راه اندازي قرارگاه نظارت بر بازار در اين شهرستان خبر داد و گفت: بازرسي و نظارت بر بازار به منظور مقابله با هرگونه گرانفروشي و كم فروشي تشديد شده است.

مظفر حيدري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا افزود: با توجه به فشارهاي اقتصادي در جامعه و لزوم ساماندهي و نظارت بيشتر بر روند توزيع و عرضه مواد خوراكي و غيرخوراكي اين قرارگاه راه اندازي شده است.
وي اظهار داشت: بنا به دستوراستاندار خوزستان در راستاي اهداف تعيين شده در جلسات كميسيون تنظيم بازار از نيروها و امكانات ساير ادارات و كاركنان دستگاه هاي اجرايي براي تشديد نظارت كمك گرفته شد.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت انديمشك افزود: گروه هاي بازرسي تشكيل شده به صورت مداوم و ساعتي بر بازار و كليه اصناف نظارت و با هرگونه گرانفروشي، كم فروشي و احتكار برخورد قاطع مي كنند.
وي متوسط بازرسي هاي ماهانه توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از سطح بازار را بيش از يك هزار و 500 مورد عنوان كرد.
حيدري ضمن تشكر ازحمايت هاي فرمانداري و سايردستگاه هاي اجرايي شهرستان انديمشك از شهروندان خواست هرگونه تخلف در بازار را از طريق سامانه 124 مربوط به قرارگاه نظارت بر بازار اين شهرستان گزارش كنند.
7281/3022