۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۲۶
کد خبر: 83020539
T T
۰ نفر
بيش از 200 نفر از خدمات كاروان سلامت در ماكو بهره مند شدند

اروميه- ايرنا- رييس جمعيت هلال احمر ماكو گفت: با اجراي طرح كاروان سلامت در روستاي قزلداغ از توابع اين شهرستان، بيش از 200 نفر از مزاياي اين طرح بهره مند شدند.

به گزارش ايرنا، سجاد اسماعيل زاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: اين طرح به همت جمعيت هلال احمر در روستاهاي محروم شهرستان ماكو انجام مي شود و در قالب آن، ويزيت رايگان، خدمات پرستاري، توزيع داروي رايگان، مشاوره و ارائه خدمات بهداشتي به مادر و كودك صورت مي گيرد .
وي با بيان اينكه اين طرح با همكاري شبكه بهداشت و درمان و با حضور پزشك عمومي، ماما، پرستار، بهيار و مشاور صورت مي گيرد، افزود: كمك به بهبود سطح سلامت محرومان مهمترين هدف اين طرح است.
وي ايجاد روحيه شادي و نشاط در روستاها و تلاش براي بالا بردن سطح سلامتي مردم را از ديگر اهداف اين طرح عنوان كرد و ادامه داد: تيم سحر امدادگران جمعيت هلال احمر با ارائه بسته هاي حمايتي به خانواده هاي بي بضاعت و ايجاد ايستگاههاي نقاشي و بازي با كودكان در روستاها فعاليت مي كنند.
به گزارش ايرنا، شهرستان ماكو در شمال غرب ايران (استان آذربايجان غربي) قرار گرفته ‌است كه از شمال به رودخانه قره سو و كشور تركيه، از شرق به رودخانه ارس و جمهوري آذربايجان و از مغرب به كشور تركيه و از جنوب به شهرستان شوط محدود است.
7132/2093