۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۰۷
کد خبر: 83022749
T T
۰ نفر
مردی كه مقابل شهرداری خودسوزی كرد 45 درصد سوختگی دارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شركت شهر سالم گفت: مردی كه صبح امروز مقابل شهرداری تهران اقدام به خودسوزی كرد دچار سوختگی 45 تا 50 درصدی درجه سه شده است.

حمید چوبینه عصر سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از این حادثه بلافاصله عوامل اورژانس شركت شهر سالم اقدامات اولیه درمانی برای این فرد را انجام دادند واین مصدوم را به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل كردند‌.
وی با اشاره به عیادت از این فرد اظهارداشت: براساس اظهارات رئیس بیمارستان مطهری اطلاع دقیقی از وضعیت سوختگی های عمیق این فرد وجود ندارد.
چوبینه ادامه داد: شهرداری تهران با عنوان مسئولیت اجتماعی خود هزینه های درمان این فرد را تقبل كرده و از ابتدای حادثه مددكاران اجتماعی این شركت در كنار خانواده و فرزندان وی حضور دارند.
این فرد حوالی ساعت 9 صبح امروز مقابل ساختمان شهرداری اقدام به خودسوزی كرد.
برخی منابع علت این خودسوزی را پلمپ مغازه این فرد اعلام كرده بودند اما شهرداری تهران در این باره اعلام كرده است: فرد مذكور درخواست تجاری سازی 2 واحد در پاركینگ خود را داشته كه به دنبال اعتراض یكی از مالكان ساختمان، 2 بار اخطاریه به او داده شده است.
براساس اعلام شهرداری، هنوز اخطار سوم كه با پلمپ واحد متخلف همراه است نیز به وی داده نشده بوده است.
گزارش میدانی خبرنگار ایرنا نیز حاكی از آن است كه مغازه این فرد امروز حوالی ظهر باز بود و فعالیت تجاری داشت.

فردی صبح امروز (سه شنبه) با حضور مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت اقدام به خودسوزی كرد.
عوامل شهرداری و پلیس با همراهی شهروندان حاضر در محل آتش را خاموش كردند و وی نجات پیدا كرد.
گفته شده علت اقدام این شهروند، پلمپ كردن مغازه اش بوده است.
یكی از شهروندان حاضر در محل كه خود را سعید معرفی كرد در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد: این فرد حدودا 40 ساله به همراه همسر و فرزندش در حالی كه بشدت عصبانی بود از شهرداری خارج شد و پس از فریاد زدن و بدوبیراه گفتن، بنزین روی خودش ریخت و فندك را روشن كرد.
وی با بیان اینكه عوامل شهرداری از كپسول آتش نشانی برای خاموش كردن او استفاده كردند افزود: مردم و عوامل شهرداری مانع شدند كه او فرزندش را نیز آتش بزند و آتش زبانه كشیده روی بدنش را نیز خاموش كردند.
تهرام/9353/1109 / 1539
۰ نفر