۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۳۴
کد خبر: 83028058
T T
۰ نفر

قاتل فراري در كنگاور دستگير شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۳۴
کد خبر: 83028058
قاتل فراري در كنگاور دستگير شد

كرمانشاه - ايرنا - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان كرمانشاه ، از دستگيري قاتل فراري در كمتر از 10 ساعت بعد از وقوع جنايت و با تلاش ماموران پليس كنگاور خبر داد.

پايگاه خبري پليس روز يكشنبه به نقل از سرهنگ 'محمدرضا آمويي' اظهار داشت: به دنبال اعلام مسئولان بيمارستان شهيد چمران كنگاور مبني بر انتقال يك مورد جسد مجهول الهويه به مركز اورژانس اين بيمارستان، بلافاصله ماموران انتظامي شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وي ادامه داد: با حضور پليس در محل مشخص شد جسد متعلق به فردي حدود 30 ساله است كه در اثر ضربات چاقو مجروح و به دليل شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت كرده است.
سرهنگ آمويي افزود: ماموران براي شناسايي و دستگيري ضارب به محل وقوع قتل و بيمارستان مراجعه و پس از تحقيقات لازم موفق به شناسايي قاتل شدند.
معاون اجتماعي پليس كرمانشاه افزود: عمليات جستجو با تشكيل چند اكيپ پليس آغاز شد و نهايتا كمتر از 10 ساعت از وقوع اين حادثه، ماموران با گسترش چتر اطلاعاتي و دامنه تحقيقاتي خود توانستند قاتل فراري را در ارتفاعات كوه هاي اطراف شهرستان دستگير كنند.
وي تصريح كرد: در بازجويي هاي بعمل آمده، متهم به جرم خود اعتراف و انگيزه اش از قتل را اختلافات قبلي عنوان و اظهار داشت كه در داخل منزل وي را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.
سرهنگ آمويي در پايان گفت: متهم دستگير شده براي صدور حكم لازم در اختيار دستگاه قضايي قرار گرفت.
7458/8066