۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۳۸
کد خبر: 83030827
T T
۰ نفر
دوره آموزشي گلف در اروميه برگزار شد

اروميه- ايرنا- رييس هيات گلف آذربايجان غربي گفت: نخستين دوره آموزشي اين رشته در 2 بخش تئوري و عملي با حضور مدرس بين المللي فدراسيون در اروميه برگزار شد.

سيد رياس الدين برزنجي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين دوره آموزشي به مدت 3 روز در زمين شماره 2 تختي اروميه در حال برگزاري بوده و برنامه ريزي هايي براي توسعه رشته ورزشي گلف استان آغاز شده است.
وي بيان كرد: زمين ميني گلف اروميه در مجموعه ورزشي 'فرهنگ' با تفاهم نامه اي كه با اداره كل ورزش و جوانان امضا شده در حال تجهيز و آماده سازي بوده و بر اين اساس مقرر شده است تا تمام آموزش ها و تمرين ها در اين زمين انجام و با درآمدزايي حاصل از آن براي توسعه حرفه اي اين رشته اقدام شود.
وي از آغاز فعاليت بخش خصوص در توسعه رشته گلف خبر داد و گفت: هم اكنون با همكاري سرمايه گذار خصوصي يك زمين ميني گلف نيز در سيلوانا در حال احداث است و با توجه به زيبايي منطقه مي تواند يكي از زمين هاي كم نظير كشور محسوب شود.
رييس هيات گلف آذربايجان غربي گفت: رايزني ها براي در اختيار گرفتن يك زمين 50 هكتاري و احداث زمين حرفه اي گلف انجام شده است و عمليات اجرايي آن به زودي آغاز مي شود.
برزنجي افزود: هم اكنون 35 ورزشكار با دريافت كارت عضويت يكساله در نخستين دوره آموزشي گلف اروميه حضور دارند.
به گزارش ايرنا هيات گلف آذربايجان غربي از سال گذشته پس از برگزاري مجمع انتخاباتي و انتخاب رييس هيات استان فعاليت خود را آغاز كرد.
گودرز مولايي، مدرس و مربي گلف فدراسيون براي برگزاري كلاس آموزشي و با دعوت هيات گلف آذربايجان غربي به اروميه سفر كرده است؛ اين دوره آموزشي از 20 تا 22 شهريور ماه جاري برگزار مي شود.
7156/3072