۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83421203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلف‌بازان آذربایجان‌غربی به المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات گلف آذربایجان‌غربی گفت: تیم پسران نوجوان گلف استان برای حضور در دومین جشنواره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور عازم تهران شد.

سیدریاس‌الدین برزنجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم گلف آذربایجانغربی با چهار ورزشکار به نامهای متین سلمان‌نژاد، سیددانیال علوی، وانیار زارعی و امیرحسین فیضی عازم المپیاد کشور شد.

وی با اشاره به اینکه سیدکامیار برزنجی سرپرستی تیم اعزامی استان را بر عهده دارد، بیان کرد: این مسابقات در ۲ رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال طی ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه برگزار میشود و  بر اساس اعلام فدراسیون ۱۸۰ گلف باز از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

رییس هیات گلف آذربایجان‌غربی از افتتاح نخستین سایت آموزشی گلف استان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته در شهر ارومیه ابراز  خرسندی کرد و گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۰۰ مترمربع با هزینه حدود پنج میلیارد ریال طی ۲۰ روز آماده‌سازی شد و شامل یک زمین مینی فوتبال و یک سایت آموزشی برای آموزش رشته گلف است.

برزنجی ادامه داد: هم‌اکنون بالغ بر ۲۶۰ ورزشکار رشته گلف در استان تحت پوشش بیمه هستند و در کشور رتبه اول را در بین استان‌ها داریم.

رشته گلف از جمله رشته‌های نوپا در آذربایجان‌غربی است و تاکنون به علت هزینه‌های بالای این ورزش و نبود زمین مناسب برای آن، انجام این رشته ورزشی بسیار محدود بود.

المپیاد استعدادهای برتر کشور امسال در ۹۶ رشته ورزشی دختران و پسران برگزار می‌شود و  جنبه انتخابی برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha