۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۵۸
کد خبر: 83031254
T T
۰ نفر

قربانی: فساد در فوتبال را غیرمتخصصان افزایش دادند

۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۵۸
کد خبر: 83031254
قربانی: فساد در فوتبال را غیرمتخصصان افزایش دادند

تهران- ایرنا- پیشكسوت باشگاه استقلال و سرمربی تیم سردار بوكان گفت: اگر امروز شاهد افزایش فساد در فوتبال هستیم دلیلش حضور افراد غیر متخصص در این رشته است.

به گزارش ایرنا، پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوكان روز چهارشنبه در خصوص دیدار با سایپا تهران در چارچوب جام حذفی باشگاههای كشور گفت: می توانیم در این مسابقه به خوبی خود را محك بزنیم و ارزیابی درستی از خود بدست بیاوریم.
وی ادامه داد: سایپا تیم بسیار خوبی است و قطعا فردا مقابل این تیم كار بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت. تیم ما در بوكان هواداران بسیار زیادی دارد و امكانات موجود در حد و اندازه های هواداران نیست.
سرمربی تیم فوتبال سردار بوكان گفت: در هر بازی بالای هشت هزار هوادار به ورزشگاه می آید و این برای تیمی كه در لیگ دسته دو بازی می كند افتخار بزرگی است.
وی تصریح كرد: سومین سال حضور خود در تیم سردار بوكان را تجربه می كنم و طبق قانون فوتبال امسال سال نتیجه گیری ما باید باشد و در غیر این صورت هیچ بهانه ای نمی تواند وجود داشته باشد.
قربانی اظهار داشت: برای تیم ما مسابقات لیگ دسته 2 مهم تر از جام حذفی است زیرا اصلی ترین هدف ما صعود به لیگ دسته یك است.
پیشكسوت باشگاه استقلال در مورد بدهی خود از این باشگاه گفت: با توجه به زمانی كه گذشته، اگر طلبی هم وجود داشته دیگر فراموش كردم و این را می دانم هرچه دارم از استقلال است.
وی افزود: متاسفانه امروز صحبت هایی را از معاون سابق باشگاه استقلال خواندم كه در خصوص فوتبالی ها قشنگ صحبت نكرده بود. متاسفم برای افرادی كه چنین نفراتی را به باشگاه بزرگی چون استقلال آوردند. این آدم ها فقط برای عكس گرفتن به استقلال آمده بودند و حتی از گرفتن عكس یادگاری با بازیكن 18 ساله هم نگذشتند.
كاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: این آقایان اگر فوتبال را دوست نداشتند نباید وارد آن می شدند و امروز هم اجازه ندارند در خصوص فوتبال اینگونه اظهار نظر كنند. اگر فساد در فوتبال به وجود می آید به خاطر این است كه این رشته تبدیل به جایی برای آدم های غیر متخصص شده است.
تیم های فوتبال سایپا و سردار بوكان فردا و از ساعت 18:40 در تهران در مرحله یك شانزدهم جام حذفی فوتبال كشور به مصاف هم می روند.
ورزشی **9118**1597