۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹
کد خبر: 83034676
T T
۰ نفر
اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی كشوری اعلام شد

تهران - ایرنا - اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور در سال 1397 به منظور انجام مصاحبه استخدامی اعلام شد.

به گزارش روز یكشنبه گروه دانشگاه ایرنا، كارنامه پنجمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه‌های اجرایی كشور سال 1397 - ویژه داوطلبانی كه مدارك آنها بررسی شده است (به جز داوطلبان آموزش و پرورش) در سایت سازمان سنجش آموزش كشور منتشر شد.
پیرو اطلاعیه 7 مرداد 97 سازمان سنجش، آن دسته از داوطلبانی كه بر اساس نتایج مندرج در سایت سازمان سنجش برای بررسی مدارك به‌ دستگاه مربوطه ‌معرفی شده ‌و مدارك و اطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌كننده بررسی و تأیید شده، می توانند نتایج اولیه را مشاهده كنند.
نتیجه بررسی مدارك از سوی دستگاه‌های اجرایی سازمان دامپزشكی كشور، سازمان شیلات كشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسكن، سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده است.
نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب كارنامه امروز 25 شهریور بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت باید با توجه به نتیجه مندرج در كارنامه خود و توضیحات‌ ذیل اطلاعیه، اقدام لازم معمول دارند.
عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مكان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پیگیری نخواهد داشت.
در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود كه داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام كرده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم شده و حتی درصورت صدور حكم استخدامی، حكم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
پذیرفته‌شدگان نهایی ‌هریك از سهمیه‌های آزاد، ایثارگران ‌و معلولین‌ عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرك و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از 70 درصد نمره آزمون كتبی و 30 درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یك برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده در دفترچه ثبت‌نامی، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.
واحد پاسخگویی غیرحضوری پنجمین آزمون استخدامی متمركز دستگاههای اجرایی كشور سال 1397 منحصراً در رابطه با كارنامه آزمون برای تمامی داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات است و داوطلبان درصورت نیاز می توانند سؤالات خود را درخصوص مندرجات كارنامه حداكثر تا تاریخ 8 مهر 97 با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اكیداً خودداری كنند.
9187 ** 1200
۰ نفر