اقدامات كور تروريستي نشانه ضعف استكبار در مقابل ايران است

مهاباد- ايرنا- رييس دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت آذربايجان غربي با اشاره به كشته شدن كودكان و انسان هاي بي گناه در روز 31 شهريور ماه گفت: اقدامات كور تروريستي نظير حادثه 31 شهريور اهواز، نشانه ضعف استكبار جهاني و ايادي منطقه اي آن در مقابل ايران و آرمان هاي والاي آن است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام عسگر فعال آذر روز سه شنبه در همايش روحانيون و نخبگان مهاباد افزود: به گلوله بستن شهرونداني كه به خاطر تماشاي مراسم رژه فرزندان خود به اين محل آمده بودند، ضعف و خواري گروهك هاي تروريستي وابسته به استكبار جهاني را نشان مي دهد.
وي با بيان اينكه اقدامات تروريستي عليه نظام جمهوري اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب وجود داشت، ادامه داد: انقلاب اسلامي به بركت جانفشاني هاي فرزنداني خود در تمامي عرصه ها از جمله دفاع مقدس به اقتدار بي نظير دست يافته كه ثمره آن زمين گير كردن دشمن در خارج از مرزهاي اين سرزمين است.
وي اضافه كرد: رزمندگان ما در انقلاب اسلامي تنها با انگيزه خدايي و در سايه دين و معنويت توانستند هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهند و در نهايت آن را با سربلندي به سرانجام پيروزي برسانند.
امام جمعه موقت مهاباد نيز در اين مراسم گفت: اقدامات تروريستي گروهك هاي منحله دليل ديگري بر خباثت اهداف غير انساني و ضد وطني فريب خوردگان و دشمنان اين سرزمين است.
ماموستا يحيي اسماعيلي با تاكيد بر حفظ وحدت در بين مردم بيان كرد: اقتدار و امنيت كشور با اقدامات تروريستي خدشه دار نخواهد شد و اينگونه جنايات خللي در عزم و اراده ملت در پايبندي به به آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي نخواهد داشت.
به گزارش ايرنا، افرادي مسلح كه وابسته به گروهك تجزيه طلب «الاحواز» بودند، صبح شنبه /31 شهريور/ در جريان رژه نيروهاي مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشيدن لباس مبدل سپاه و بسيج به مردم و جايگاه مسوولان، فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي حمله كردند.
در اين عمليات تروريستي 25 تن شهيد و60 نفر مجروح شدند و كودكان و غيرنظاميان در ميان قربانيان هستند.
9903/3020/2093