۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84939672
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تحلیل دشمن از مشکلات ایران اشتباه است

رشت - ایرنا- رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه هدف نهایی استکبار نابودی و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت : ایجاد اغتشاش و فروپاشی جمهوری اسلامی به دست مردم و با بهانه مشکلات اقتصادی ناشی از تحلیل اشتباه دشمن نسبت به وضعیت کشور است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ولی عادلی ظهر روز شنبه در آیین اولین یادواده شهدای صالحین کشور در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان افزود : هرفتنه و آشوبی کشور را با مشکلاتی مواجه می‌کند ولی دشمن براندازی کشور را نشانه گرفته است که مردم با بصیرت‌ و آگاه این کشور اجازه چنین کاری را به آنها نخواهند داد.

وی یکی از برنامه‌های دشمن را در این راستا تجهیز گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب دانست و اضافه کرد: ورود منافقین، کمک به تجزیه طلبان و سپس‌ تجهیز گروهک‌های تروریستی و ایجاد اغتشاش از جمله برنامه‌های دشمن برای فروپاشی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عادلی ادامه داد: شعار "زن، زندگی، آزادی" از اهداف انبیاء بوده و امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی از آن بهره گرفت. پیامبر اکرم(ص) هم در دوران جاهلیت به زن عزت و افتخار بخشید و پس از آن در جمهوری اسلامی بانوان در مناصب مهم کشوری قرار گرفته اند.

وی اغتشاشگران را عامل اصلی تحریم در جمهوری اسلامی دانست و یادآوری کرد: اغتشاشگران با ایجاد آشوب در سال ۸۸ آغازگر اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شدند بطوریکه هر اغتشاشی کشور را با تحریم تازه ای مواجه کرد.

حجت‌الاسلام عادلی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها خط شکن جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت بوده است و در دوران هشت جنگ تحمیلی، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را برعهده گرفت و در تمامی بحران‌ها خط شکن بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha