۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۰
کد خبر: 83046418
T T
۰ نفر
بهزيستي آذربايجان غربي از طريق 111 به سوال ها پاسخ مي دهد

اروميه- ايرنا- مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري آذربايجان غربي گفت: مديركل بهزيستي اين استان با هدف تعامل بيشتر بين مردم و دولت روز شنبه /7 مهر/ از طريق سامانه تلفني 111 /سامد/ به مشكلات مخاطبان اين سازمان پاسخ مي دهد.

حسام شيرازه محبت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 'سعيد فريور' راس ساعت 11 صبح روز شنبه در محل سامانه ارتباط مردم و دولت حضور مي يابد و به طور مستقيم پاسخگوي تماس هاي همشهريان خواهد بود.
وي ادامه داد: سامانه تلفني 111 پيوند 2 سويه بين مردم و دولتمردان را فراهم كرده است و مردم اين استان مي توانند از اين طريق مسائل، مشكلات و پيشنهادهاي خود را با مسوولان در ميان بگذارند.
وي ادامه داد: اين مشكلات توسط دفتر بازرسي استانداري آذربايجان غربي به طور جدي پيگيري و سپس نتايج حاصله به استاندار آذربايجان غربي گزارش مي شود.
مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري آذربايجان غربي افزود: ديدارهاي مردمي استاندار آذربايجان غربي هم هر ماه يكبار برگزار مي شود و متقاضيان مي توانند با ثبت نام در سامانه 111 در اين ديدارها حضور يابند.
به گزارش ايرنا برقراري ارتباط 2 سويه و تنگاتنگ بين مسوولان و مردم از حقوق متقابل بين آنان و مورد تاكيد دين مبين اسلام است؛ اگرچه برقراري ارتباط چهره به چهره هنوز نيز از موثرترين انواع ارتباطات به شمار مي رود اما به دليل سختي ها و پيچيدگي هاي زندگي امروزي و تحولات چشمگير و شگرف عصر ارتباطات، كانال هاي ارتباطي متنوع و كم هزينه اي براي برقراري ارتباطات بوجود آمده است.
مركز ارتباطات مردمي با تغيير ساختار ارتباطات مردمي در كشور تحولي عظيم را در برقراري كمي و كيفي ارتباطات ايجاد كرده كه افتتاح پروژه ملي سامد 111 جزو آنهاست.
يكي از مجاري شبكه يكپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر كشور اين سامانه تلفني است كه همه آحاد ملت مي توانند ايده ها، پيشنهادها، انتقادها، شكايت ها و درخواست هاي خود از دولت را با آن مطرح كنند.
در واقع هدف از راه اندازي اين سامانه، تمهيد شرايط لازم براي برقراري ارتباطات موثر و كارآمد و نيز پاسخگويي سريع و صحيح به مسائل و مشكلات مردم در رابطه با دستگاه هاي اجرايي است.
در دولت تدبير و اميد با راه اندازي سامانه سامد، مردم بدون دغدغه، مشكلات، انتقادها، پيشنهادها و نظرات خود را به كارشناسان حاضر اعلام مي كنند و تمامي آنها به دست مسوولان مي رسد تا زمينه برطرف شدن اين مشكلات و اجراي نظرات در صورت امكان فراهم شود.
9918/3072