سخنان رييس جمهوري در سازمان ملل اقتدار ايران را نشان داد

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: سخنان رييس جمهوري در سازمان ملل اقتدار و ابهت ايران را نشان داد و دفاع از هويت كشور در سطح جهاني به شمار مي رود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اروميه افزود: غيرت و عزت ايراني به ما ايستادگي را در برابر ظالمان ياد داده است و هيچ فرد آزادمرد و غيرتمندي زير بار سلطه پست صفتان نمي رود.
وي با اشاره به اينكه انسان بايد تمام دارايي خود را بدهد ولي زير بار ذلت نرود، اضافه كرد: مسوولان برخي از كشورها برخلاف ايران در سازمان ملل ذلالت خود را نشان دادند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به اينكه دشمن به دنبال راه انداختن جنگ رواني در ايران است، اضافه كرد: هدف آنان ايجاد رعب و نااميدي در جامعه است و مردم بايد هوشيار باشند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي افزود: ما روزهاي سخت تر از اين را هم گذرانده ايم و گذر از اين شرايط اقتصادي نيز نيازمند حفظ اتحاد و مقابله با نااميدي است.
وي افزود: دشمنان نظام با سخنراني عليه مسوولان كشور قصد ايجاد تفرقه بين مردم و مسوولان را دارند و بايد بدانند چيزي جز روسياهي نصيب آنان نمي شود و اقتدار و سربلندي متعلق به اين نظام و مردم است.
وي با اشاره به اهميت گراميداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اين هفته فرصت مناسبي براي بيان خاطره ها، رشادت ها و حماسه هاي رزمندگان حق عليه باطل است.
وي با تاكيد بر اينكه نبايد در بيان خاطره هاي دوران دفاع مقدس سستي شود، افزود: دشمنان از اين موقعيت براي تحريف استفاده مي كنند و مردم بايد در اين زمينه بيش از پيش حساس شوند.
وي افزود: نشاط واقعي حياتي و معنوي اين است كه انسان غصه نداشته باشد و اين زماني ميسر مي شود كه در مسير شهدا و فرهنگ شهدا حركت شود.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با اشاره به فرا رسيدن 7 مهر، روز آتش نشاني بيان كرد: اين افراد با شجاعت و ايمان براي نجات جان مردم تلاش مي كنند و بايد قدردان زحمت ها و تلاش هاي آنان باشيم.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي افزود: سومين مرحله از رزمايش اقتدار عاشورايي در آذربايجان غربي با حضور 40 هزار بسيجي در روز 12 مهر سال جاري برگزار مي شود و اين تجمع، اقتدار استان ما را نشان خواهد داد.
مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس آذربايجان غربي نيز در سخنراني قبل از خطبه هاي نماز جمعه گفت: دفاع مقدس گنجينه اي ارزشمند و پربار است كه بايد به نسل هاي آينده منتقل شود.
سرهنگ جليل وحيدي ادامه داد: همه با هم متحدانه بايد تلاش كنيم و با اقتدار و ابهت از اين روزهاي سخت عبور كنيم تا دين خود را به شهدا و امام شهدا ادا كنيم.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
3072/9918