۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹
کد خبر: 83047869
T T
۰ نفر
ورزشكاران زنجان در نخستين المپياد استعداديابي شركت مي كنند

زنجان - ايرنا - معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: ورزشكاران زنجان، همگام با سراسر كشور در نخستين المپياد استعدادهاي برتر ورزشي، شركت مي كنند.

محمد حمزه پور، روز شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: المپياد استعدادهاي برتر ورزشي در زنجان از 29 آبان تا 9 آذر امسال با حضور ورزشكاران اين استان در شهر زنجان برگزار خواهد شد.
وي اظهار داشت: ورزشكاران 12 تا 15 سال فعال در 32 رشته پسران و 25 رشته دختران، سطح توانمندي و شايستگي هاي خود را در اين المپياد ورزشي به منظور شناسايي و انتخاب به نمايش خواهند گذاشت.
حمزه پور با بيان اينكه به منظور برنامه ريزي هرچه بهتر، نخستين جلسه المپياد استعدادهاي برتر ورزش زنجان و شركت توانمند در اين المپياد با حضور روئسا، دبيران و نايب روئساي هيات هاي ورزشي اين استان در اداره كل ورزش و جوانان، تشكيل شد.
معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان، پشتوانه ‌سازي در حوزه ورزش را مهم خواند و گفت: اميد است زنجان در اين المپياد، خوب و توانمند حاضر شود و ورزشكاران شركت كننده بتوانند پتانسيل و ظرفيت هاي بالاي خود را به منصه ظهور بگذارند.
حمزه پور افزود: شناسايي استعدادهاي برتر ورزشي و سرمايه گذاري بر روي ورزشكاران منتخب به منظور پشتوانه سازي قوي تيم هاي ملي به حتم مي تواند در حضور مقتدرانه ايران در مسابقات آسيايي، بين‌المللي و المپيك، نقش آفرين باشد.
وي تصريح كرد: ايجاد انگيزه رقابت ميان هيات هاي ورزشي فرصت خوبي براي ظهور و بروز استعدادهاي ورزشي است و اميد است از دل اين المپياد استعداديابي، ورزشكاران توانمند و شايسته اي كشف شود.
معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان، همچنين از تشكيل ستاد هفته تربيت بدني در اين استان خبر داد و گفت: اين ستاد در طول ايام هفته تربيت بدني، برنامه هاي ورزشي بومي و محلي و همگاني را به صورت برگزاري مسابقات استاني و شركت در رقابت هاي كشوري را خواهد داشت.
حمزه پور افزود: افتتاح طرح هاي ورزشي، برپايي نمايشگاه توانمندي هاي ورزش زنجان و برگزاري برنامه هاي فرهنگي، ازجمله برنامه هاي اين اداره كل در هفته تربيت بدني خواهد بود.
6084/6085