۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۱
کد خبر: 83053373
T T
۰ نفر
هشت زندانی غیرعمد در هرمزگان آزاد شدند

بندرعباس- ایرنا - مدیركل زندان های هرمزگان گفت: به مناسبت سالروز شهادت سید الساجدین و همزمان با برگزاری هشتمین همایش بین المللی امام سجاد(ع) هشت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زندان های این استان آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، علی استادی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین دوره همایش بین المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس افزود: این زندانیان به علت بدهی ناشی از جرایم غیرعمد در زندان های هرمزگان حبس بودند كه به همت خیران و بركت برگزاری همایش بین ‌المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس به آغوش خانواده برگشتند.
وی بیان داشت: بدهی این زندانیان بیش از 20 میلیارد و 500 میلیون ریال بود كه حدود 6 میلیارد و 900 میلیون ریال از شاكیان تخفیف گرفته شد.
مدیركل زندان های هرمزگان اظهار داشت: همچنین بیش از 12 میلیارد ریال از محل كمك های مردمی برای آزادی این مددجویان پرداخت شد.
استادی یاد آور شد: هم اكنون نیز 146 زندانی با بدهی 235 میلیارد ریال در زندان های هرمزگان هستند و چشم انتظار یاری خیران و نیكوكاران دارند.
براساس آمار ستاد دیه هرمزگان در 6 ماه نخست امسال 81 زندانی دیه و جرایم غیر عمد با بدهی بیش از 101 میلیارد و 580 میلیون ریال د از زندان های این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
در سال گذشته نیز 199زندانی جرایم غیر عمد مالی با بدهی 229 میلیارد ریال با كمك نیكوكاران از زندان های استان هرمزگان آزاد شدند.
به گزارش ایرنا، هشتمین همایش بین ‌المللی امام سجاد (ع) امروز چهارشنبه مصادف با 23 محرم با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان از سوی دبیرخانه كانون های مساجد هرمزگان و با حمایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و استانداری هرمزگان، ستاد عالی كانون های مساجد كشور و سایر نهادهای فرهنگی و به میزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
7195/ 6048
۰ نفر