۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲
کد خبر: 83055103
T T
۰ نفر
آنتن دهي تلفن همراه در روستاهاي تكاب ضعيف است

مهاباد- ايرنا- فرماندار تكاب با اشاره به اختلال موجود در شبكه تلفن همراه برخي از روستاهاي اين شهرستان، گفت: آنتن دهي تلفن همراه در مناطق روستايي اين شهرستان ضعيف است.

به گزارش ايرنا، علي مكرمي روزجمعه در بازديد از روستاي 'گوگردچي' بخش تخت سليمان تكاب افزود: در بسياري از روستاهاي تكاب كوهستاني بودن منطقه موجب اختلال و كمبود امكانات ارتباطي در شبكه تلفن ثابت و تلفن همراه شده است.
وي با بيان اينكه بسياري از روستاها و محورهاي مواصلاتي تكاب از مهمترين مناطق آذربايجان غربي است كه تحت پوشش شبكه تلفن همراه قرار ندارد، ادامه داد: مشكل مخابرات و آنتن دهي ضعيف تلفن همراه در بيشتر روستاهاي شهرستان به ويژه روستاهاي بخش تخت سليمان بسيار جدي و مشهود است و ضعف هاي اساسي در اين مورد وجود دارد.
مكرمي با اشاره به اينكه در برخي روستاهاي تكاب خدمات تلفن ثابت نيز ارائه نمي شود، اضافه كرد: كمبود امكانات مخابراتي در روستاها موجب بروز مشكلات براي روستائيان شده و سطح ارائه خدمات در اين زمينه مطلوب نيست و بايد كار اساسي براي ارتقاي ارتباطات مخابراتي در روستاهاي تكاب انجام شود.
وي گفت: توسعه مخابراتي و آنتن دهي تلفن همراه در روستاهاي اين شهرستان را با جديت از مركز استان و تهران پيگيري مي كنيم و اميدواريم مديران استاني نيز براي حل مشكل ارتباط تلفن همراه در روستاهاي تكاب نگاه ويژه داشته باشند.
فرماندار تكاب بيان كرد: همچنين وضعيت راه دسترسي به روستاها به عنوان مهمترين مشكل روستائيان در اولويت رسيدگي قرار دارد.
مكرمي گفت: تا بهبود وضعيت زيرساخت هاي روستايي پيگير حل مشكلات و رفع كمبودها هستيم.
وي با اشاره به موقعيت جغرافيايي روستاي دورافتاده 'گوگردچي' تكاب افزود: اين روستا به دليل قرار گرفتن در حاشيه سد ساروق و بروز برخي مشكلات از جمله نداشتن راه دسترسي بين مزارع و محدوديت هاي كشاورزي نيازمند رسيدگي و توجه بيشتر است و در اين زمينه روساي ادارات با جديت به دنبال بهبود وضعيت روستا باشند و جهاد كشاورزي نيز براي توسعه بخش كشاورزي در اين روستا تمهيدات ويژه اي در نظر بگيرد.
به گزارش ايرنا تكاب با 81 هزار نفر جمعيت جنوبي ترين شهر آذربايجان غربي است كه 36 هزار نفر از جمعيت آن در 100 روستا سكونت دارند.
7514/3072