۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۳
کد خبر: 83057683
T T
۰ نفر
شناگر طلایی ایران: 6 طلا می خواهم

جاكارتا - ایرنا - شناگر طلایی كشورمان در بازیهای پاراآسیایی 2018 جاكارتا گفت: در این دوره از بازیها در پی كسب 6 مدال طلا هستم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا از جاكارتا، «شاهین ایزدیار» امروز (یكشنبه) پس از كسب نخستین مدال طلای كاروان ورزشی ایران در جاكارتا اظهار داشت: از اینكه در ماده 100 متر پروانه كه ماده غیر تخصصی ام است به مدال طلا دست یافتم، خوشحالم.
وی با بیان اینكه در 2 روز گذشته استرس زیادی برای حضور در مسابقه داشته است، اظهار داشت: خدا را شكر كه آغاز كارم با مدال طلا همراه شد و تلاش می كنم تا تعداد مدال های طلایم را به 6 برسانم و رنكینگ كاروان ایران را ارتقا دهم.
شناگر طلایی ایران، گفت: روی كاغذ شانس مدال طلا بودم اما در 2 روز اخیر با مشكل سرما خوردگی روبرو بودم و به همین خاطر نتوانستم ركورد خودم را بزنم. حضور در اولین ماده بسیار سخت است و با موفقیت در رقابت امروز با خیالی آسوده در سایر ماده های رقابت می كنم.
ایزدیار امروز (یكشنبه) در ماده 100 متر پروانه كلاس S10 در كنار شناگرانی از سوریه، اندونزی، مالزی، قزاقستان و تایلند به آب پرید و در نهایت موفق به كسب مدال طلا شد.
ركورد شاهین ایزدیار برای كسب این مدال، یك دقیقه و 7 ثانیه و 12 صدم ثانیه بود و نفر دوم از مالزی با ركورد یك دقیقه و 7 ثانیه و 66 صدم ثانیه به خط پایان رسید.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی با حضور 2 هزار و 880 ورزشكار در قالب 41 كاروان ورزشی از 14 مهر در جاكارتای اندونزی آغاز شده و تا 21 مهر ادامه دارد.
ورزشی** 2051**3783**1597