۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83058592
T T
۰ نفر

گازرسانی به 38 روستای تكاب در حال انجام است

۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 83058592
گازرسانی به 38 روستای تكاب در حال انجام است

مهاباد- ایرنا- فرماندار تكاب با تاكید بر توسعه همه جانبه روستاها گفت: هم اكنون عملیات گازرسانی به 38 روستای این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، علی مكرمی روز دوشنبه در جمع اهالی روستای 'چراغتپه سفلی' در بخش تخت سلیمان تكاب با تاكید بر مشاركت روستاییان در اجرای طرح های توسعه ای اظهار داشت: مردم و اهالی روستاها باید در رفع محرومیت و آبادانی روستاها با دستگاه های اجرایی همكاری و تعامل كنند.
وی افزود: در 50 روستا نیز طرح های مسیر گشایی و عمران روستایی در حال اجراست كه تكمیل به موقع آنها تعامل، همكاری و مشاركت روستاییان و كشاورزان را می طلبد.
مكرمی اضافه كرد: بدون مشاركت و همراهی روستاییان، اجرا و تكمیل طرح های عمران روستایی روند مطلوب خود را طی نكرده و روستاها از فرآیند توسعه عقب خواهند ماند.
وی ادامه داد: مسوولان و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شبانه روز برای حل مشكلات روستاها تلاش می كنند و همه پای كار هستند و لازم است در این مسیر مشاركت اهالی روستاها نیز افزایش یابد.
فرماندار تكاب با بیان اینكه مردم سرمایه های اصلی نظام هستند، گفت: همواره دغدغه حل مشكلات مردم را داریم و با تمام توان تلاش می كنیم زیرساخت های توسعه در روستاها بهبود یابد.
وی افزود: تلاش برای توسعه شهرستان و حل مشكلات بیش از پیش ادامه دارد و آسفالت كمربندی و خیابان بسیج و آغاز لایروبی خیابان های اصلی شهر نمونه ای از این تلاش هاست.
به گزارش ایرنا، فرماندار تكاب به منظور بررسی مشكلات روستای چراغتپه سفلی بخش تخت سلیمان در جمع اهالی این روستا حضور یافت و از وضعیت زیرساخت های عمرانی این روستا نیز بازدید كرد.
شهرستان 81 هزار نفری تكاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و با 100 روستا و جمعیتی بالغ بر 36 هزار نفر دارای 2 بخش مركزی و تخت سلیمان است.
7514/6185/2093