۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۹
کد خبر: 83065581
T T
۰ نفر
واكنش تند بستگان مسی به انتقادهای اسطوره آرژانتین

تهران - ایرنا - حملات لفظی «دیه گو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین به «لیول مسی» فوق ستاره آبی اناری پوشان، واكنش تند یكی از بستگان مسی را در پی داشت.

به گزارش ایرنا، روزنامه میرر انگلیس روز یكشنبه نوشت: مرد افسانه ای فوتبال آرژانتین روز گذشته در اظهارنظری مدعی شد كه لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا برای كاتالان ها جور دیگری بازی می كند و در ادامه اذعان كرد كه رهبر ساختن از كسی كه پیش از هر بازی، 20 بار از سرویس بهداشتی استفاده می كند، كار بیهوده ای است.
مارادونا كه با شاهكارهای خود در تیم ملی آرژانتین به اسطوره ای تمام نشدنی برای مردم كشورش بدل شده است در ادامه اظهارات خود اذعان داشت كه در صورتی كه بار دیگر هدایت آلبی سلسته را عهده دار شود، هرگز از مسی دعوت نخواهد كرد.
این در حالی است كه به دنبال حملات لفظی مارادونا به فوق ستاره این روزهای تیم ملی آرژانتین؛ یكی از اعضای خانواده مسی، مارادونا را به درگیر بودن با مشكلات اضافه وزن و همچنین مشكلات بزرگ تری همچون اعتیاد به مواد مخدر و الكل نیز متهم كرد.
ماكسی بیانكوچی پسرعموی مسی در واكنش به اظهارات مارادونا تصریح كرد: بی اعتبار كردن لئو نشانه نادانی است، واقعا ناراحت كننده است كه شخصی كه خود را یك رهبر می داند، به خود اجازه می دهد در مورد بازیكنی كه در حال حاضر یكی از بهترین های آرژانتین از گذشته تا به امروز است، با چنین لحنی صحبت كند.
در این بین، «آلبا لیانس» یكی از وكلای مشهور آمریكای جنوبی نیز نوشت: انتقادات از سوی یك معتاد به مواد مخدر هیچ ارزشی ندارد.
مسی پس از حذف آرژانتین از مرحله یك هشتم جام جهانی 2018 به دست فرانسه قهرمان جام؛ از حضور در تركیب تیم ملی كشورش امتناع كرده و مارادونا كه همواره مسی را مورد ستایش قرار می داده است، از مردم آرژانتین خواست تا دیگر از مسی بت نسازند.
ورزشی**3991**1584