۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴
کد خبر: 83069081
T T
۰ نفر

رنكینگ بدمینتون دختران جوان در زنجان آغاز شد

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴
کد خبر: 83069081
رنكینگ بدمینتون دختران جوان در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: رقابت های رنكینگ دختران جوان با حضور 60 بدمینتون باز نخبه و برتر از استان های مختلف كشور به میزبانی زنجان آغاز شد.

غلامرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پیكارها از امروز چهارشنبه /25 مهر/ به مدت سه روز در آكادمی بین المللی بدمینتون واقع در اراضی پائین كوه شهر زنجان، برگزار می شود.
وی اظهار داشت: رنكینگ دختران جوان در زنجان در 2 بخش انفردی و دوبل برگزار می شود و استان ها نیز بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون (هراستان با چهار نفر در بخش انفرادی و 2 تیم 2 نفره در بخش دوبل)، در این پیكارها حضور پیدا كرده اند.
به گفته باقری ورزشكاران استان های تهران، تبریز، زنجان، قزوین، كرمان، كرمانشاه، سمنان، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، مازندران و فارس، در این رقابت ها شركت دارند.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان با بیان اینكه 24 داور، یك سر داور و یك كمك سرداور در این رقابت ها حضور دارند، گفت: زنجان نیز با 6 ورزشكار منتخب و برتر در این رنكینگ به مصاف حریفان می رود.
وی تصریح كرد: رنكینگ قهرمانی بدمینتون مردان بزرگسال نیز از یكم تا چهارم آبان امسال با حضور ورزشكاران منتخب و برتر كشور به میزبانی این استان و در همین مكان و رقابت های بانوان نیز در استان سمنان برگزار خواهد شد.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات رنكینگ قهرمانی پسران جوان نیز از 18 مهر به مدت سه روز و با حضور بیش از 90 بدمینتون باز از 21 استان ایران در شهرستان دیواندره استان كردستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 2 هزار ورزشكار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول به فعالیت هستند كه 50 نفر از آنان به صورت حرفه ای بازی می كنند.
6084/6085