۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85557763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بدمینتون زنجان به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شد

زنجان - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم‌های پسران و دختران بدمینتون استان زنجان به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شدند.

غلامرضا باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم پسران این استان به مسابقات رنکینگ پسران کشوری که در قم برگزار می شود، اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی استان قم از چهاردهم تا هفدهم مرداد ماه برگزار می شود و تیم پسران بدمینتون استان زنجان در رده های سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال شرکت کرده است.

این مسوول ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۷ سال امیرحسین عجم‌لو، محمدرضا محمدی، آرتین بهری، سینا جعفری و ماهان مرادی ترکیب تیم بدمینتون زنجان را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال نیز معین مقدم و محمدرضا ضیغمی بدمینتون بازان زنجان در مسابقات رنکینگ کشوری قم هستند.

باقری گفت: سرمربیگری تیم اعزامی استان زنجان نیز بر عهده سروش اسکندری است.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات رنکینگ دختران در شیراز نیز گفت: در این مسابقات تیم دختران بدمینتون استان زنجان در زیر ۱۹ سال متشکل از سنا حسنلو، بهار تلخابلو، سنا کوهنورد، آیسان کریمیان و نگین بهرامی به این مسابقات اعزام می شوند.

باقری اظهار کرد: در مسابقات رنکینگ بدمینتون شیراز نماینده بدمینتون استان زنجان در زیر ۱۷ سال نیایش فاتح و آیسا تابان هستند که به مربیگری و سرپرستی سارا باقری در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان خاطرنشان کرد: مسابقات رنکینگ دختران در شیراز از شانزدهم تا نوزدهم مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد ورزشکاران تیم بدمینتون استان با تلاش در این رقابت ها مقام های خوبی را کسب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha