نتایج انتخابات شوراهای دانش آموزی امروز اعلام می شود

تهران-ایرنا-مدیركل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مشاركت 10 میلیون دانش آموز در بیست و یكمین انتخابات شوراهای دانش آموزی گفت: نتایج این انتخابات امروز اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رمضانی روز سه شنبه در حاشیه انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه وحدت منطقه هفت تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با همكاری آموزش و پرورش و وزارت كشور افزود:مسئولیت برگزاری انتخابات با روسای آموزش و پرورش منطقه و فرمانداران است.
وی گفت: امسال انتخابات شوراهای دانش‌آموزی به صورت آزمایشی در هفت مدرسه شهر تنكابن استان مازندران به صورت الكترونیكی اجرا می شود.
وی از توزیع تعرفه انتخابات به تعداد 80 درصد دانش‌‌آموزان خبر داد و افزود: 10 میلیون دانش‌آموز در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مشاركت می‌ كنند.
بیست و یكمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی روز سه شنبه به صورت نمادین با حضور علیرضا كاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، علی رمضانی مدیركل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و عبدالرسول كریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان
در مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه وحدت منطقه هفت شهر تهران برگزار شد.
تهرام/7245/1109 / 1539