۲ آبان ۱۳۹۷، ۸:۴۱
کد خبر: 83076656
T T
۰ نفر
مسابقات رنكينگ بدمينتون مردان در زنجان آغاز شد

زنجان - ايرنا - دبير هيات بدمينتون استان زنجان گفت: مرحله دوم رقابت هاي رنكينگ قهرماني بدمينتون مردان بزرگسال ايران با حضور نخبگان اين رشته ورزشي به ميزباني زنجان آغاز شد.

غلامرضا باقري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين پيكارها تا چهارم آبان در آكادمي بين المللي بدمينتون، واقع در اراضي پائين كوه شهر زنجان برگزار مي شود.
وي اظهار كرد: 90 بدمينتون باز نخبه و برتر از استان هاي مختلف كشور در اين رنكينگ شركت دارند كه 30 نفر از اين ورزشكاران از زنجان هستند.
باقري خاطرنشان كرد: اين پيكارها در 2 بخش انفردي و دوبل برگزار مي شود و استان هاي شركت كننده بر اساس سهميه در نظر گرفته شده از سوي فدراسيون، (هر استان با چهار نفر در بخش انفرادي و 2 تيم 2 نفره در بخش دوبل)، نسبت به اعزام ورزشكار اقدام كرده اند.
دبير هيات بدمينتون استان زنجان گفت: قريب 15 داور تعيين شده از سوي فدراسيون اين رشته ورزشي بر رقابت ورزشكاران شركت كننده در اين رنكينگ، قضاوت خواهند كرد.
باقري يادآور شد: مرحله نخست رنكينگ بدمينتون مردان بزرگسال ايران شهريور ماه در شهرستان ساري و به مدت چهار روز برگزار شد و عليرضا فغفوري و مهدي انصاري در بخش 2 نفره، عنوان دوم را به دست آوردند.
به گزارش ايرنا، در زمان حاضر ورزش بدمينتون در تمام شهرستان هاي استان زنجان فعال است و قريب 2 هزار ورزشكار زن و مرد در اين رشته ورزشي زنجان مشغول به فعاليت هستند كه 50 نفر از آنان به صورت حرفه اي بازي مي كنند.
6084/6085