۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85545730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان میزبان مسابقات لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور شد

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبر: 85545730
زنجان میزبان مسابقات لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور شد

زنجان - ایرنا -رئیس هیات بدمینتون زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته مسابقات لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور به مدت ۲ روز در این استان برگزار می‌شود.

غلامرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رویداد ورزشی در بخش مردان با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور به میزبانی شهرستان زنجان، روزهای چهارم و پنجم مردادماه در سالن شهید دستغیب مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای برگزاری این مسابقه ورزشی در استان اندیشیده شده است، اضافه کرد: در این رویداد ورزشی بیش از ۱۲۰ ورزشکار، سرپرست و داور حضور خواهند داشت.

این مسوول ورزشی ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر جنبه رشد اقتصادی استان به ارتقای سطح کیفی بازیکنان نیز می افزاید و حتی می تواند به شمار علاقه مندان این رشته ورزشی نیز منجر شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات جذب حامی مالی است، اظهار داشت: تمامی تیم های ورزشی شرکت کننده با هزینه های شخصی خود وارد میدان مسابقات شده اند.

باقری افزود: زنجان نیز با یک تیم ورزشی در این مسابقات شرکت کرده که است امیدواریم نتایج خوبی را کسب کند.

رئیس هیات بدمینتون زنجان به اعزام تیم بدمینتون زنجان به مسابقات بین‌المللی بدمینتون در کشور موریس در آفریقا اشاره کرد و گفت: این تیم متشکل از امیرحسین حسنی و مهدی انصاری به مربیگری کوروش اسکندری به این کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ارتقای رنکینگ جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، اظهار داشت: بازیکنان اعزامی به لحاظ ارتقای رنکینگ ۳۰۰ پله رشد کردند که بسیار ارزشمند است.

باقری خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای حضور بدمینتون بازان استان در المپیک ۲۰۲۸ و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی در دستور کار قرار گرفته است و به حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بدمینتون در این خصوص نیاز داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha