عليرضا مالكي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، با بيان اينكه محورهاي ياد شده به عنوان پر ترددترين محورهاي مواصلاتي مركز استان بود، اظهار داشت: مسير سورشجان به شهركرد داراي چند نقطه پرجادثه بود كه طي سال هاي گذشته حذف اين نقاط از مهم ترين خواسته مردم و گردشگران بود.
بگفته وي، پيچ ورودي شهر هاروني به طول 220 متر با حجم خاكبرداري و ترانشه برداري حدود 55 هزار مترمكعب با اجراي 88 هزار مترمربع آسفالت از جمله اين طرح ها بود كه براي اجراي آن 50 ميليارد ريال هزينه شد.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان شهركرد تصريح كرد: نقطه پرتصادف ديگر در محور شهركرد - خوزستان حد فاصل شهركرد - شمس آباد نيز از ديگر نقاط پرحادثه بود كه حذف شد.
وي مسير محدوده اسدآباد و نوآباد را از ديگر نقاط پرحادثه عنوان كرد و افزود: در اين طرح عقب نشيني ساختمان و احداث ديوار حائل با سه ميليارد ريال اعتبار انجام شد.
براساس گزارش هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري، حدود200 نقطه حادثه خيز و پيچ خطرناك و 151 گردنه شناسايي شده در اين استان وجود دارد.
محورهاي ارتباطي استان چهارمحال و بختياري كه بخش عمده آن كوهستاني است شامل 215 كيلومتر بزرگراه، يكهزار و 136 كيلومتر راه اصلي و فرعي و 2 هزار و 381 كيلومتر راه روستايي است.
6021
شهركرد - ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان شهركرد از حذف 7 نقطه پرحادثه در محور شهركرد- سورشجان - هاروني ، وانان و گردنه 'كت ' با هدف ايمني و بالا بردن ضريب ايمني تردد در جاده هاي اين شهرستان در سال جاري خبر داد.