۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 83081894
T T
۰ نفر

نتانیاهو از سرگیری آتش بس در غزه را رد كرد

۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 83081894
نتانیاهو از سرگیری آتش بس در غزه را رد كرد

تهران – ایرنا - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر افراطی و جنگ طلب رژیم صهیونیستی روز یكشنبه پیشنهاد حماس در زمینه از سرگیری و تداوم آتش بس در غزه را رد كرد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای روزنامه صهیونیستی 'معاریو' نتانیاهو این اظهارات را در جلسه هیات وزیران رژیم تل آویو اعلام كرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح كرد: اسرائیل همواره براساس منافع ملی اش عمل می كند.
شبكه دوم رژیم صهیونیستی روز یكشنبه از شرط جدید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای برقراری آتش بس دائمی در نوار غزه و مرز سرزمین های اشغالی با رژیم تل آویو خبر داد.
این رسانه با انتشار پیام حماس كه از كانال مصر برای اسرائیل ارسال شده است، مدعی شد كه این گروه فلسطینی از تل آویو خواست،ماهانه 15 میلیون دلار از كمك های قطر برای مردم فلسطین به نوار غزه ارسال شود.
شبكه 2 رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: حماس تاكید كرده است كه كمك های قطر باید دستكم تا روز پنجشنبه آینده به غزه برسد.
این رسانه اعلام كرد: حماس هشدار داد كه در صورتی كه اسرائیل به خواسته آن تن ندهد، تظاهرات و فعالیت های نظامی در مرز غزه با شهرك های اسرائیلی تشدید خواهد شد.
مقامات ارتش صهیونیستی شنبه به بمباران بیش از 80 منطقه در داخل نوار غزه اعتراف كردند.
جنبش جهاد اسلامی نیز در پاسخ به حملات ارتش صهیونیستی به مناطق مسكونی نوار غزه، 30 موشك به شهرك های صهیونیستی شلیك كرد.
جنبش جهاد اسلامی مسئولیت حمله موشكی به شهرك های صهیونیستی را بر عهده گرفت و تاكید كرد كه در صورت تداوم تجاوز صهیونیست ها با پاسخ كوبنده تری روبرو می شود و در صورت تعهد تل آویو به آتش بس، این گروه فلسطینی نیز به آن پایبند خواهد بود.
شبس**9363**1917
۰ نفر