۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۵۱
کد خبر: 83083705
T T
۰ نفر

ریزش سنگ در جاده كرج - چالوس خسارتی نداشت

۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۵۱
کد خبر: 83083705
ریزش سنگ در جاده كرج - چالوس خسارتی نداشت

كرج- ایرنا- رئیس پلیس راه استان البرزاعلام كرد كه ریزش سنگ در جاده كرج - چالوس خسارتی نداشت و راهداران بلافاصله مسیر را باز كردند.

سرهنگ رضا گودرزی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعتی پیش در محدوده وینه در جاده كرج - چالوس رخ داد.
وی بیان داشت: با توجه به ترافیك ناشی از بازگشت مسافران ، لحظاتی پیش جاده كرج - چالوس به مدت یك ساعت یك طرفه شد.
«جاده كرج - چالوس به مسافت 160 كیلومتر یكی از مسیرهای پر تردد و پردحادثه كشور است و این جاده كوهستانی در فصول بارندگی سال به علت لق شدن سنگ ها در بسیاری مواقع حادثه ریزش كوه و سنگ دارد و براین اساس پلیس راه همواره به مسافران توصیه می كند دراین مسیر با احتیاط رانندگی كنند.»
گودرزی همچنین به ترافیك در محورهای بزرگراهی و آزادراهی استان البرز اشاره كرد و اظهار داشت: در خط جنوبی آزادراه قزوین- كرج از پل حصارك تا پل فردیس و در ادامه در خط جنوبی اتوبان كرج- تهران از پل فردیس تا گرمدره شاهد ترافیك نیمه سنگین هستیم.
وی دلیل اصلی این ترافیك را بازگشت زائران از سفر زیارتی اربعین دانست و گفت: همچنین در جاده ماهدشت به دلیل برگشت زائران ترافیك وجود دارد.
18 درصد ترافیك جاده ای كشور مربوط به راه های استان البرز است و در زمان تعطیلی ها بر میزان ترافیك در یك هزار و 450 كیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می شود.
6156/ 6155