۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱
کد خبر: 83084247
T T
۰ نفر

507 داوطلب سلامت در سیب و سوران فعالیت می كنند

۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱
کد خبر: 83084247
507 داوطلب سلامت در سیب و سوران فعالیت می كنند

زاهدان - ایرنا - سرپرست مركز بهداشت سیب و سوران در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: 507 داوطلب سلامت در مراكز بهداشتی و درمانی این شهرستان همكاری می كنند.

به گزارش ایرنا ایوب كرد تمینی روز چهارشنبه در همایش مهر سلامت سیب و سوران با محوریت استفاده از ظرفیت داوطلبان سلامت این شهرستان اظهار داشت: داوطلبان سلامت به عنوان مشاركت كنندگان مردمی از اركان اساسی مراقبت های بهداشتی و سلامت در جامعه به حساب می آیند به طوری كه مشاركت این افراد در برنامه های مختلف بهداشتی درمانی یاری گر این نهاد در تحقق اهداف مورد نظر است.
وی ادامه داد: با فعالیت مطلوب داوطلبان سلامت سیب و سوران 122 نفر از مادران بارداری كه هرگز به پزشك مراجعه نمی كردند شناسایی شدند.
سرپرست مركز بهداشت سیب و سوران آموزش به هزار و 717 خانوار این شهرستان در زمینه مبارزه با مالاریا و كمك به اجرای مطلوب طرح واكسیناسیون فلج اطفال را از دیگر اقدامات داوطلبان سلامت در این شهرستان ذكر كرد.
وی ابراز امیدواری كرد؛ با توجه به پراكندگی مناطق سیب و سوران در آینده شاهد جذب بیشتر داوطلبان سلامت در برنامه های مختلف این شهرستان باشیم.
به گزارش ایرنا سیب و سوران در فاصله 370 كیلومتری جنوب شرق زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان و در نزدیكی مرز پاكستان واقع شده است.
7316**3213