۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵
کد خبر: 83085495
T T
۰ نفر
مسابقات تكواندو پومسه قهرمانی بانوان كشور در رشت آغاز شد

رشت - ایرنا - دور برگشت رقابت های تكواندو پومسه بانوان قهرمانی منطقه یك كشور جام نشاط از روز پنجشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایر نا در این دوره از رقابت ها ، 257 تكواندوكار از استان های مختلف كشور حضور دارند كه در بخش انفرادی در اوزان مختلف و در دو رده استاندارد و ابداعی و همچنین در بخش تیمی در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.
رئیس سازمان لیگ های فدراسیون تكواندو در خصوص برگزاری این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تكواندوكاران حاضر در این دوره از مسابقات ، در هفته های اول تا سوم دور برگشت مرحله پایانی لیگ منطقه یك پومسه كشور رقابت می كنند.
محمد كرمی افزود: تكواندوكاران حاضر در بخش پومسه در این دوره از رقابت ها از استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، ایلام، البرز، تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، كردستان، كرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، مركزی و همدان حضور یافته اند.
وی اضافه كرد: این رقابت‌ها در بخش انفرادی استاندارد در رده‌های سنی كمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال و بالای 51 سال پیگیری می شود و در بخش ابداعی نیز در رده‌ های سنی كمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 به اجرای فرم می‌پردازند.
رئیس سازمان لیگ های فدراسیون تكواندو خاطرنشان كرد: علاوه بر برگزاری رقابت های تكواندو پومسه در بخش انفرادی ، رقابت های تیمی نیز با حضور 33 تیم در رده های سنی زیر 14 سال ، 15 تا 17 سال ، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برگزار می شود.
به گفته كرمی، پس از پایان رقابت های تكواندو پومسه بانوان مناطق كشور كه پنجشنبه شب به پایان خواهد رسید، رقابت های پومسه مردان لیگ منطقه یك كشور نیز از فردا (جمعه) در سالن شش هزار نفره شهدای رشت آغاز خواهد شد.
7285/2007
۰ نفر