۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱
کد خبر: 83088746
T T
۰ نفر

13 آبان؛ شكوه اقتدار انقلاب اسلامی

۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱
کد خبر: 83088746
13 آبان؛ شكوه اقتدار انقلاب اسلامی

همدان- ایرنا- مردم همیشه در صحنه ملایر امروز همپا و همدوش دیگر هموطنان خود در اقصی نقاط ایران اسلامی در یوم الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استكبارستیزی» بار دیگر اقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، آحاد مردم عاشورایی و انقلابی ملایر بویژه نسل جوان، دانشجویان و دانش آموزان فهیم و دشمن ستیز با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی سراسری 13 آبان ماه، استكبارستیزی خود را در روز ملی مبارزه با استكبار جهانی اعلام كردند.
در این راهپیمایی باشكوه كه از میدان امام خمینی(ره) ملایر و از ساعت های اولیه صبح آغاز و تا میدان آزادگان این شهر ادامه یافت، شعار «مرگ برآمریكا» و «مرگ بر اسراییل» طنین انداز شد و انزجار خود را علیه هیات حاكم جنایتكار و پیمان شكن كاخ سفید فریاد زدند.
راهپیمایان با در دست داشتن پلاكاردها و دست نوشته هایی و سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر اسراییل»، «سیزدهم آبانماه، یوم الله، یوم الله»،«مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ما همه با هم هستیم»، «لبیك یا خامنه ای، لبیك یا امام(ره) است» و «آمریكا، امّ الفساد قرن است» 40 سال مقاومت، ایستادگی و صلابت سرافرازانه خود را به رخ دنیا كشیدند.
دانش آموزان و دانشجویان ملایری در این راهپیمایی عظیم خود استبكارستیزی را كه یكی از شاخصه های انقلاب اسلامی است، هرگز محدود به زمان خاصی ندانستند و اعلام كردند كماكان با عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود، این مبارزه مقدس را تا نابودی كامل نظام سلطه و خوی استكباری دولت سلطه جو و استعمارگر آمریكا به عنوان كاملترین مصداق استكبار، ادامه می دهند.
در این راهپیمایی باشكوه اقشار مختلف مردم، جوانان، نوجوانان، خانواده های معظم شهدا، طلاب و روحانیان، دانشگاهیان و دانشجویان، ورزشكاران، زنان و كودكان و جمع كثیری از مسئولان دستگاه های اجرایی حضور داشتند و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب و دولت اعلام كردند.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در حاشیه راهپیمایی 13 آبان گفت: در این روز شماری از جوانان آگاه و بیدار دل این آب و خاك، هیمنه و وجهه استكباری شیطان بزرگ آمریكا را یكبار و برای همیشه در هم شكستند.
باب الله فتحی با بیان اینكه در 13 آبان جوانان صفحه درخشان دیگری از تاریخ استقلال خواهی و آزادگی این مرز و بوم را ورق زدند، افزود: این روز رخدادی تاریخ ساز در تاریخ جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: در تمامی سال ها فراز و فرودهای تحولات انقلاب شكوهمند اسلامی همواره این رخداد پاس داشته شد و مردم ایران با حضور دشمن شكن خود، آمریكا و ایادی استكباری آن را از این آب و خاك مایوس ساختند.
فرماندار ویژه ملایر بیان كرد: سیزدهم آبان ماه امسال و حضور ارزنده مردم در راهپیمایی شكوهمند این روز، جلوه و نمود افزون تری در تقویت امید جبهه آزادگان و یاس آفرینی در دل دشمنان این آب و خاك و در راس آنها، آمریكا دارد.
فتحی خاطرنشان كرد: دژخیمی دیرینه كه در آخرین دشمنی بارز و خلاف موازین قانونی و عرف بین المللی، به صورت یكجانبه، از توافق بین المللی برجام خارج و به منظور ایجاد انشقاق در صفوف مستحكم مردم و مسئولان، دولت و ملت ما را هدف تحریم های غیر قانونی قرار داده است.
وی تاكید كرد: به طور قطع این دشمنی ها تاثیری بر اراده و ایستادگی مردم ایران ندارد و ملت ما با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی سیزدهم آبانماه، شكست توطئه ها و نقشه های شیطانی استكبار جهانی را به منصه ظهور رساندند.
7528/2090