امام‌ جمعه میاندوآب‌: ۱۳ آبان روز اعلام برائت از استکبار جهانی است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه میاندوآب‌ گفت: ۱۳ آبان روز اعلام برائت از استکبار جهانی و روز تجدید عهد پیمان دوباره‌ امت اسلامی ایران با ولایت است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در میدان انقلاب شهر میاندوآب با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم بود، اظهار داشت: این اقدام دانشجویان حرکتی جدید برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران بود که خدای متعال در قرآن کریم بارها از استکبار و مشتقات آن نام برده است.

وی با بیان اینکه هدف از کشورهای استکباری دخالت در امور سیاسی سایر دولت‌هاست، اظهار داشت: شعارهای روز ۱۳ آبان یادآور حماسه روز عاشورا در کربلا به واسطه اباعبدالله الحسین (ع) و یاران آن حضرت در برابر دشمن را در اذهان تداعی می کند.

امام جمعه میاندوآب‌ با بیان اینکه ملت ایران در طول پیروزی انقلاب اسلامی فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی را تحمل کرده ولی در مقابل دشمن سر فرود نیاوردند، گفت: رمز پیروزی امت اسلامی در هر زمانی حرکت در محور ولایت و خودداری از دو قطبی شدن در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه در هر کجا مقاومت، ایستادگی و از ولایت پیروی کرده‌ایم، پیروزی از آن ما بوده است، گفت: در هر کجا هم ۲ قطبی ایجاد شده و از محور ولایت فاصله گرفته‌ایم، عقب افتاده ایم.

امام‌ جمعه میاندوآب‌: ۱۳ آبان روز اعلام برائت از استکبار جهانی است

وی با بیان اینکه اگر دوستی با آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود مایه پیشرفت بود باید کشورهای زیادی توسعه می‌یافتند، گفت: به همین خاطر باید در روز ۱۳ آبان بیعت و تجدید میثاق دیگری‌ با ولایت ببندیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه اکنون زمان مقاومت و داشتن توپخانه‌های نظامی در برابر مستکبر است، گفت: برخی تفکرهایی که راه مقاومت را مغایر می‌دانند، هوشیار باشند که نتیجه اعتماد به آنها در مذاکرات هسته‌ای مشاهده شد.

قرائت بیانیه پایانی مراسم ۱۳ آبان، سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همچنین به آتش کشیدن‌ پرچم رژیم غاصب اسرائیل از بخش های دیگر مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میاندوآب بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha