۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸
کد خبر: 83092652
T T
۰ نفر
«امید» برانكو به همتی

تهران- ایرنا- سرمربی پرسپولیس در بازی فینال از وینگر جوا خود اسفتاده خواهد كرد چرا كه امید عالیشاه نمی‌تواند در تركیب اصلی سرخپوشان قرار بگیرد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه به مصاف كاشیما آنتلرز ژاپن خواهد رفت.
این در حالی است كه در دیدار رفت كه پرسپولیس در ژاپن با نتیجه دو بر صفر از كاشیما شكست خورد، این تیم سیامك نعمتی را هم از دست داد و این بازیكن به دلیل دریافت كارت قرمز در بازی رفت از همراهی سرخپوشان محروم است.
عالیشاه كه در بازی برابر السد در مرحله نیمه نهایی مصدوم شد، در بازی رفت نیمكت نشین بود اما ظاهرا مصدومیت او تشدید شده و این بازیكن تقریبا حضورش برای حضور در تركیب اصلی پرسپولیس در فینال شانسی ندارد.
پزشك تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح وضعیت عالیشاه به سایت این باشگاه گفت: كار روی مچ پای عالیشاه ادامه دارد. او روز چهارشنبه راه رفتن كنار زمین را انجام داد.
وی ادامه داد: مچ پای او التهاب دارد و سعی ما بر كاهش التهاب و درد با اقداماتی است كه در حال انجامش هستیم. تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و باید منتظر شرایط او در تمرین روز جمعه باشیم.
پزشك پرسپولیس درباره اینكه امیدواری برای رسیدن عالیشاه به بازی با كاشیما آنتلرز تا چه میزان است، خاطر نشان كرد: طبعا امیدواریم برسد، كه روی پای او به این شكل كار می‌كنیم. تمام اعضای كادر درمانی از من و آقای میثم علیپور تا بچه‌های ماساژور چه در مورد عالیشاه و چه برای موارد خفیف دیگر، 24 ساعته در حال كار هستیم تا بازیكنان در بهترین حالت در اختیار كادر فنی باشند. مورد مشابه عالیشاه را قبل از اینها برای بشار رسن هم داشتیم كه به بازی رسیده بود و باید دید مچ پای عالیشاه چطور جواب می‌دهد. خود او هم با روحیه و تعصب تلاش می‌كند تا اگر لازم شد به تیم كمك كند.
با توجه به این اظهارات و شانس كم عالیشاه برای بازی برگشت، امید برانكو به آدم همتی است. هافبك جوانی كه با وجود تجربه كم، در این پنجره بسته توانسته عملكرد نسبتا خوبی برای سرخپوشان داشته باشد.
**ع.ك**1601**
۰ نفر