۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۵
کد خبر: 83094102
T T
۰ نفر

اموال سارق حرفه اي منزل در بوكان مصادره شد

۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۲۵
کد خبر: 83094102
اموال سارق حرفه اي منزل در بوكان مصادره شد

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي بوكان گفت: اموال يك سارق حرفه اي منزل در اين شهرستان شناسايي و با حكم مراجع قضايي مصادره شد.

سرهنگ مجيد محبعلي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: برطبق تحقيقات پليسي يك سارق از وجوه بدست آمده از سرقت هاي انجام شده به خريد يك دستگاه خودرو به ارزش 570 ميليون ريال و يك باب منزل مسكوني به ارزش سه ميليارد و 335 ميليون ريال در اين شهرستان اقدام كرده است.
وي ادامه داد: پيگيري اين موضوع زماني آغاز شد كه تعدادي از مالباختگان با مراجعه به كلانتري هاي شهر بوكان از سرقت صورت گرفته در منازل خود خبر دادند و با توجه به حجم بالاي سرقت هاي انجام شده، رسيدگي به اين پرونده به سرعت در دستور كار كارآگاهان نيروي انتظامي قرار گرفت.
سرهنگ محبعلي ادامه داد: با كسب اطلاعات به دست آمده از محل هاي سرقت و مصاحبه با مالباختگان سرنخ‌هايي از سارقان به دست آمد.
وي بيان كرد: با شناسايي متهمان اقدام هاي لازم براي دستگيري 2 سارق آغاز شد كه در نهايت متهمان موردنظر در يك عمليات غافلگيرانه به دام افتادند كه در بازجويي‌ها به 2 فقره سرقت منزل و يك فقره كيف‌قاپي اعتراف كردند.
فرمانده نيروي انتظامي بوكان با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقاديري طلا و دلار به ارزش 11 ميليارد ريال كشف و ضبط شد، گفت: يكي از سارقان با استفاده از وجوه سرقتي اقدام به خريد اموال مختلفي كرده بود كه توسط پليس و با دستور مقام قضايي مصادره شد.
به گزارش ايرنا در طول چند هفته گذشته تاكنون بيش از هفت نفر سارق در شهرستان بوكان توسط پليس دستگير شده اند؛ بوكان در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد و دومين شهر مهاجرپذير كشور به حساب مي آيد.
6185/7510/7129